Βασίλης Χατζηπαναγής : «Δεν το άξιζε ο Ηρακλής»


Στεναχωρημένος για την κατάληξη που είχε η υπόθεση του Ηρακλή εμφανίστηκε ο Βασίλης Χατζηπαναγής, μιλώντας στη «SportDay». «Δεν ήμουν προετοιμασμένος για κάτι τέτοιο. Δεν του αξίζει αυτό που του συνέβη. Το γνωρίζουν ακόμα και αυτοί που τον έριξαν», τόνισε ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής. Επίσης, σχολίασε την οικονομική κρίση που πλήττει την Ελλάδα και την εικόνα του φετινού πρωταθλήματος.

Αποσπάσματα των δηλώσεων του Χατζηπαναγή στη SportDay

Περιμένατε αυτή την κατάληξη με τον Ηρακλή;

«Για να είμαι ειλικρινής, όχι. Δεν την περίμενα. Το να πω ότι λυπάμαι που βρίσκεται στη Δ' Εθνική είναι πολύ λίγο. Με πληγώνει. Δεν ήμουν προετοιμασμένος για κάτι τέτοιο. Δεν του αξίζει αυτό που του συνέβη. Το γνωρίζουν ακόμα και αυτοί που τον έριξαν. Ο Ηρακλής θα μπορούσε να βρίσκεται στη Σούπερ Λίγκα. Το καλοκαίρι εγώ, ο Κωφίδης και ο Παπαϊωάννου κάναμε την προσπάθειά μας, θεωρώντας ότι θα αποτρέπαμε τους ανθρώπους από το λάθος που πήγαιναν να κάνουν και τελικά έκαναν».

Τι δεν πήγε καλά τότε;

«Πόση σημασία έχει; Μπορώ να καταλογίσω ευθύνες και να μιλήσω με βαριές κουβέντες για εκείνο το διάστημα. Δεν θα το κάνω. Δεν έχει να κερδίσει τίποτα ο Ηρακλής».

Αρκετοί είπαν τότε, πως «αν τα όργανα της ΕΠΟ συμπεριφέρονται αγενώς σε ένα θρύλο όπως ο Χατζηπαναγής και σε προσωπικότητες όπως ο Κωφίδης και ο Παπαϊωάννου, δεν υπάρχει ελπίδα». Εσείς τι λέτε;

«Αφήνω τον κόσμο να τους κρίνει. Δεν έχω να πω κάτι άλλο. Για μένα αυτό το θέμα έχει κλείσει και δεν θέλω να μιλάω άλλο γι' αυτό».

Football League ή Δ' Εθνική;

«Εδώ που φτάσαμε δεν ξέρω τι είναι καλύτερο. Εγώ θα ήθελα να είναι ο Ηρακλής στη Σούπερ Λίγκα, αλλά ξέρω ότι αυτό δεν μπορεί να συμβεί…».

1 σχόλιο:

  1. Γεία σπου μεγάλε Βάσια.Ο πιλάβιος και η παρέα του κατάντησαν το Ελληνικό ποδόσφαιρο σαν τα μούτρα τους δηλαδή,αποκρουστικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki