Ποια πρωταγωνίστρια εξομολογείται: «Με πονάνε πολύ οι δυο εκτρώσεις που έκανα»


Ποια πρωταγωνίστρια εξομολογείται: «Με πονάνε πολύ οι δυο εκτρώσεις που έκανα»
Η δημοφιλής ηθοποιός σε νεαρή ηλικία ήθελε να κάνει οικογένεια αφού πρώτα κάνει καριέρα και έχει αποκτήσει πολλά χρήματα. Η ζωή όμως είχε άλλα σχέδια για εκείνη. Η ηθοποιός έφτασε πολύ κοντά στο να γίνει μητέρα δυο φορές, όμως τότε επέλεξα να κάνει αμβλώσεις κάτι που σήμερα την πονάει πολύ. Ποια είναι;
Ο λόγος για τη Βάσια Τριφύλλη που δήλωσε: «Με τον ηθοποιό Φάνη Χηνά, που τώρα πια δεν ζει, όταν ήμασταν και οι δυο φτωχοί και δεν το κρατήσαμε, αλλά και με μια άλλη μου σχέση. Και στις δυο περιπτώσεις έκανα έκτρωση. Αυτό με πονάει πολύ. Ήμουν ηλίθια τότε. Γιατί μάλλον η ανασφάλεια η δική μου ήταν που με έκανε να μην κρατήσω τα παιδιά αυτά. Προεξοφλούσα το μέλλον, χωρίς να ξέρω πόσο απρόβλεπτο είναι. Απλώς, δεν έπαιρνα την ευθύνη για τον άλλον άνθρωπο που θα γεννούσα. Είχα τη φιλοδοξία, τη ματαιοδοξία, το κόμπλεξ, όπως θες πες το, να μπορώ να παρέχω στο παιδί μου τα πάντα. Και όταν έγινα 40 χρονών και είχα πια πολλά λεφτά, ήμουν διάσημη και με αναγνώριζαν στο δρόμο και πήγα να κάνω παιδί, μου είπε η φύση: “Τώρα, κυρά μου δεν μπορείς. Άργησες. Φάε έναν καρκίνο”». Όσο για το πώς ήταν οι περίοδοι αυτές μετά τις εκτρώσεις είπε στο people: «Το μεγάλο σοκ το έπαθα όταν είδα ένα ντοκιμαντέρ, σχεδόν αμέσως μετά τη δεύτερη έκτρωση, όπου έδειχνε τις αντιδράσεις του εμβρύου την ώρα που μπαίνει το εργαλείο για να το ξεκολλήσει από τη μήτρα. Εκεί λιποθύμησα. Λες: “Τι έκανα; Σκότωσα ένα πλάσμα που ήταν ήδη ζωντανό”».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki