Το ντέρμπι Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός αρχίζει...



Ποιος είπε ότι οι γυναίκες δεν βλέπουν ντέρμπι; Η Ρία Τσίγα και η Χρύσα Δουρβανίδου μίλησαν στοgazzetta.gr, φωτογραφήθηκαν και μας έβαλαν στον ρυθμό των ντέρμπι του διημέρου.



Τα δύο  μοντέλα πήραν τις... γόβες τους και αναμετρήθηκαν σε ένα... πρόωρο ντέρμπι εκτός γηπέδων. Η Ρία Τσίγα περιμένει νίκες του Ολυμπιακού, την ίδια ώρα που η Χρύσα Δουρβανίδου χαμογελά πονηρά και βλέπει νίκες του Παναθηναϊκού σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ.
Η ώρα των δύο μεγάλων ντέρμπι έφτασε. Σε ένα διήμερο Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός θα κοντραριστούν τόσο στο ποδόσφαιρο όσο και στο μπάσκετ. Βλέπεις να κερδίζει και στα δύο αθλήματα η ομάδα σου;
X. Δ. «Είμαι σίγουρη πως θα κερδίσουμε και στα δύο αθλήματα. Έχουμε καλύτερη ομάδα και θα το δείξουμε αυτό το Σαββατοκύριακο. Τα ντέρμπι με τον Ολυμπιακό είναι πάντα ξεχωριστά και οι νίκες σε αυτά τα ματς έχουν ιδιαίτερη σημασία. Όχι μόνο βαθμολογική για τις ομάδες, αλλά και ουσιαστική για εμάς τους φιλάθλους, αφού μετά αρχίζουμε και παίρνουμε τηλέφωνα και στέλνουμε μηνύματα σε φίλους για να τους πειράξουμε. Έχει πολλή πλάκα αυτό».
Ρ.Τ. «Μακάρι. Αν και στο μπάσκετ μού φαίνεται δύσκολο να κερδίσουμε αφού παίζουμε εκτός έδρας και ο Παναθηναϊκός δείχνει σε καλύτερη κατάσταση αυτόν τον καιρό. Πάντως για το ποδόσφαιρο είμαι σίγουρη, θα κερδίσουμε 100%».

Πηγαίνεις γήπεδο; Μπάσκετ ή ποδόσφαιρο;
Χ. Δ: «Ναι, έχω πάει και έχω παρακολουθήσει και μπάσκετ και ποδόσφαιρο. Γενικά το ποδόσφαιρο μου αρέσει περισσότερο. Μου αρέσει περισσότερο και η ατμόσφαιρα στο γήπεδο αλλά και το άθλημα. Το μπάσκετ δεν μου αρέσει και τόσο. Μου φαίνεται κάπως βαρετό».
Ρ.Τ. : «Αρκετά. Συνήθως πηγαίνω στο Καραϊσκάκη και παρακολουθώ τον Ολυμπιακό ενώ έχω δει και κάποια ματς της Εθνικής».
Να υποθέσω, όταν μπαίνεις στο γήπεδο οι περισσότεροι άνδρες σταματούν να κοιτούν στον αγωνιστικό χώρο. Σου έχουν πει ποτέ τίποτα στο γήπεδο με το οποίο να σε έφεραν σε δύσκολη θέση ή να σε έκαναν να γελάσεις;
Χ.Δ : «Όχι, γιατί όταν πηγαίνω στο γήπεδο συνήθως είμαι με μεγάλη παρέα. Οπότε είναι πάρα πολύ δύσκολο για κάποιον να πει κάτι σε μια γυναίκα όταν συνοδεύεται και μάλιστα από παρέα στην οποία υπάρχουν και άνδρες. Γενικά επιλέγω να πηγαίνω σε ήσυχα ματς γιατί δεν μου αρέσουν οι φασαρίες. Δεν φοβάμαι, αλλά δεν μου αρέσει καθόλου όταν γίνονται επεισόδια».
Ρ.Τ.: «Η αλήθεια είναι ότι έχω ακούσει αρκετά, αλλά δεν θυμάμαι κάτι συγκεκριμένο. Ξέρετε, τα κλασικά που λέγονται όταν ένας άνδρας βλέπει μια γυναίκα. Πάντως, όταν πηγαίνω στο γήπεδο συνοδεύομαι, οπότε δεν έχω ακούσει κάτι που να με φέρει σε δύσκολη θέση. Δεν με έχει πλησιάσει ποτέ κανείς γιατί πάντα είμαι με την παρέα μου».
Υπάρχει κάποιος από τους ποδοσφαιριστές που σου αρέσει;
Χ. Δ. : «Ως άνδρας μου αρέσει ο Λέτο, ο οποίος βλέπω ότι βρίσκεται και σε εξαιρετική κατάσταση και βάζει συνέχεια γκολ. Μου αρέσει πολύ ο Ζέκα ως παίκτης. Θεωρώ πως στο μέλλον θα γίνει πολύ καλός».
Ρ.Τ: «Ναι, αλλά δεν θέλω να πω το όνομά του γιατί σε μια άλλη συνέντευξη είχα πει ένα όνομα και μετά έγραφαν τα περιοδικά πως έχω σχέση μαζί του και άλλα διάφορα που δεν ίσχυαν. Θα πω λοιπόν κάποιον από το εξωτερικό, ο οποίος μάλιστα έχει και σχέση, οπότε δεν θα γράφουν πάλι ό,τι θέλουν. Μου αρέσει ο Πικέ της Μπαρτσελόνα. Είναι αρκετά γλυκούλης (γέλια)».

Θέλω να μου προβλέψεις ποιος θα κερδίσει στα δύο ντέρμπι…
Χ.Δ.: «Ο Παναθηναϊκός. Δεν χωράει συζήτηση. Στο μπάσκετ θα κερδίσουμε με άνεση, ενώ στο ποδόσφαιρο θεωρώ πως θα νικήσουμε 1-0 με γκολ του Λέτο».
Ρ. Τ. : «Ελπίζω να κερδίσουμε στο μπάσκετ. Εντάξει, εκεί δεν μπορώ να προβλέψω και σκορ γιατί είναι πολύ δύσκολο. Ούτε μέντιουμ να ήμουν. Όσο για το ποδόσφαιρο, βλέπω να κερδίζουμε 2-1 και τα γκολ να τα πετυχαίνουν οι Χολέμπας και Μιραλάς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki