Ποια Ελληνίδα ηθοποιός γνώρισε τον άντρα της στα 8 της;


Ποια Ελληνίδα ηθοποιός γνώρισε τον άντρα της στα 8 της;

Ρομαντική ιστορία βγαλμένη από τις νουβέλες είναι αυτή της πολύ αγαπημένης ηθοποιού, Αντιγόνης Γλυκοφρύδη, η οποία γνώρισε το σύζυγο της στα 8 της χρόνια!
Καλεσμένη στο «Πρωινό mou», διηγήθηκε την ερωτική της ιστορία:
«Τον γνώρισα όταν ήμουν 8 ετών και εκείνος ήταν 3-4 χρόνια πιο μεγάλος! Το σχολείο μου έκανε ένα χορό, και είχα πάει κι εγώ με τη μητέρα μου, και είχε πάει και ο άνδρας μου γιατί η αδερφή του ήταν στο ίδιο σχολείο μ΄εμένα!»
Όπως λέει, «θυμάμαι ακόμα αυτό το αγοράκι. Φορούσε ένα βελούδινο κοντό παντελονάκι με πουκάμισο. Μιλήσαμε και μετά χαθήκαμε!»
Η ζωή όμως τα έφερε έτσι που ξανασυναντήθηκαν:
«Έμενε πιο πάνω στη γειτονιά, κάποια στιγμή βρεθήκαμε, έκανε ένα πάρτι, πήγα εγώ στο πάρτι με την αδερφή του  όταν ήμουν 15. Έτυχε να έχω ένα πικάπ και με καλούσαν στα πάρτι γιατί είχα το πικάπ!»
Στην αρχή όπως λέει ήμασταν φίλοι: «μετά έδωσε εξετάσεις στη Σχολή Δοκίμων και βγαίναμε σαν οικογενειακοί φίλοι! Μ΄έπαιρνε μαζί στους χορούς της Σχολής για να έχει μια ντάμα, και ένα βράδυ με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει “θες να τα φτιάξουμε;” Του λέω “ναι” και από τη χαρά του, μου το έκλεισε!»
Οι δυο τους, απέκτησαν δυο παιδιά –ένα γιο και μια κόρη- και έζησαν μαζί πολλά ευτυχισμένα χρόνια.
Δυστυχώς όμως, η ταλαντούχα ηθοποιός έχασε πέρυσι τον πολυαγαπημένο της σύζυγο, με αποτέλεσμα να συγκινηθεί πολύ στην εκπομπή.
Ωστόσο, όπως αναφέρει το star.gr, κατέληξε πως νιώθει πολύ τυχερή, αφού «δεν είχα φθορές στην προσωπικότητα μου. Δεν είχα πίκρες αλλάζοντας συντρόφους!»
Επιστροφή στην αρχική

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki