Δήμητρα Αλεξιάδου & Όλγα Καρπαθάκη : Το καυτό δίδυμο ξαναχτυπά



H Δήμητρα είναι το περσινό Playgirl από το διαγωνισμό Playmate. Η Όλγα είναι ένα ανερχόμενο μοντέλο που όλοι λένε ότι θα γίνει η νέα Ιωάννα Λίλη.

Μαζί συνθέτουν ένα εκρηκτικό δίδυμο, το οποίο κάνει πρεμιέρα στο Μaxim για να μπορείτε να λέτε ότι κι αυτές τις είδατε εδώ.

Πώς και αποφασίσατε να κάνετε κοινό εξώφυλλο; Συνήθως οι γυναίκες θέλουν να βγάλουν η μια τα μάτια της άλλης.
Δήμητρα: Βασικά, ταιριάξαμε αμέσως σε όλα, αλλιώς δεν θα το κάναμε. Και, πάνω απ’ όλα, δεν είμαστε ψωνάρες.
Όλγα: Ναι, τα βρήκαμε μια χαρά με τη Δήμητρα.

Τι είδατε η μια στην άλλη και κολλήσατε;
Όλγα: Βασικά, ταιριάξαμε. Με το που την είδα τη Δήμητρα, ήταν σαν να κοιτούσα τον εαυτό μου. Ταιριάζουμε μέσα έξω.
Δήμητρα: Αν δεν ταιριάζαμε, εγώ θα έκανα τα δικά μου και η Όλγα τα δικά της, και τότε θα ήταν σαν να έχεις κολλήσει δύο εξώφυλλα μαζί.

Για εμάς είναι η πρώτη φορά που κάνουμε δύο γυναίκες εξώφυλλο. Εσείς ποια πρώτη φορά δεν θα ξεχάσετε ποτέ;
Δήμητρα: Όταν έλαβα μέρος στα Playmate, στο διαγωνισμό. Είχα πολύ άγχος και τα πράγματα ήταν περίεργα. Όταν μπήκα στη δωδεκάδα, ηρέμησα. Θυμάμαι έντονα εκείνη τη βραδιά, το άγχος μία ώρα πριν, όλα τα κορίτσια στα καμαρίνια με τα μπικουτί…
Όλγα: Η δική μου πρώτη φορά ήταν στo Fashion TV. Πέρασα καλά, αλλά τα αποτελέσματα αποδείχτηκαν όλα στημένα. Το παραδέχτηκαν άπαντες. Βγήκαν κοπέλες που δεν άξιζαν να μπουν ούτε στην τελική φάση.

Το μόντελινγκ είναι σοβαρή καριέρα ή μια γερή αρπαχτή;
Δήμητρα: Αρπαχτή είναι, αλλά από το να δουλέψω σε καφετέρια προτιμώ να ασχοληθώ με το μόντελινγκ. Από τη στιγμή που έχω τη δυνατότητα, βέβαια.

Καμιά σφαλιάρα έχετε φάει στο χώρο;
Όλγα: Εγώ απογοητεύτηκα για λίγο. Γίνονται διακρίσεις. Δεν μπορείς να προωθείς κάποια κοπέλα χωρίς να το αξίζει.

Το καλοκαίρι στην παραλία σάς πλησιάζουν εύκολα οι άντρες;
Όλγα: Οι άντρες πλησιάζουν γενικά, όχι μόνο στην παραλία.
Δήμητρα: Άσε που, άμα ο άντρας αράξει με την εφημερίδα στην παραλία, δεν ξεκουνάει. Εγώ, πάντως, δεν είμαι αυτή που θα δώσω το κινητό μου με το που θα με πλησιάσει κάποιος, έτσι κι αλλιώς.

Μην τρελαθούμε, ρε κορίτσια! Δεν έχει τύχει ποτέ να σας την πέσουν και να δώσετε το τηλέφωνό σας;
Δήμητρα: Αυτό που γίνεται είναι ότι παίρνω εγώ τα κινητά τους, κι άμα μου αρέσει κάποιος, τον καλώ μετά.
Όλγα: Κι εγώ το ίδιο κάνω. Ποτέ δεν δίνω τηλέφωνο, πάντα παίρνω.

Ποια είναι η τελευταία χοντράδα που σας έχουν πει στο δρόμο;
Όλγα: Συνήθως στο δρόμο ακούς κάτι «Μανάρι μου, τι είσαι εσύ!» στιγμές που είσαι άβαφη και νιώθεις αίσχος. Υπάρχουν και πιο χυδαία, αλλά δεν θα σας τα πω.
Δήμητρα: Γι’ αυτό και χρησιμοποιούμε πάντα τα αυτοκίνητά μας.
Όλγα: Ναι, στο μετρό ακούς τα χειρότερα.

Πείτε μας τώρα ότι δεν γουστάρετε καθόλου όταν σας την πέφτουν...
Δήμητρα: Υπάρχουν δύο ειδών γυναίκες: αυτές που το γουστάρουν και αυτές που δεν το γουστάρουν. Εγώ προσωπικά δεν το γουστάρω καθόλου.
Όλγα: Ούτε κι εγώ. Καμάκι στο δρόμο δεν έχω κάνει ποτέ.

Δηλαδή, δεν έχετε πάει ποτέ κοριτσοπαρέα στα μπουζούκια με αποκλειστικό σκοπό να «παίξετε»;
Με ένα στόμα, μια φωνή: ¶λλο αυτό. Αυτό αρέσει σε όλες. Αλλά το να θες να πας στο περίπτερο και να ακούς τα μύρια όσα από έναν άσχετο που περνάει με κάποιο φορτηγάκι...

Καμιά καλή ατάκα θυμάστε ή μόνο οι γουρουνιές σάς μένουν;
Δήμητρα: Οι περισσότεροι λένε τα ίδια. «Θα μου δώσεις το τηλέφωνό σου;», «Είσαι πολύ όμορφη».
Όλγα: Έχω ακούσει στο δρόμο «Σ’ ευχαριστώ που υπάρχεις, με κάνεις να νιώθω υπέροχα». Και το «συγχαρητήρια», το πλέον κλασικό – το λέει όλη η Αθήνα.



Στις ανήθικες προτάσεις πώς απαντάτε;
Όλγα: Κοιτάζω περίεργα και δεν δίνω σημασία. Κατά βάση, τον αγνοώ, αλλά αν έχω νεύρα θα τον βρίσω.
Δήμητρα: Εγώ είμαι λίγο διαφορετική, πιο οξύθυμη. Στην καλύτερη θα του πω: «Τι λες, ρε βλάκα;».

Άρα το σεξ της μιας βραδιάς είναι πιο μακρινό κι απ’ το Ελντοράντο;
Δήμητρα: Δεν θα έκανα ποτέ one night stand. Δεν το έχω ανάγκη.
Όλγα: Εγώ για να κάνω κάτι πρέπει να το έχω σκεφτεί πολύ καλά. Κάποιες γυναίκες, βέβαια, έχουν άλλη νοοτροπία, και, χωρίς να θέλω να τις κατακρίνω, έτσι θα είναι σε όλη τους τη ζωή.

Η καλύτερη έκπληξη που θυμάστε από άντρα;
Δήμητρα: Εμένα μου έχει κάνει έκπληξη μέσα σε κλαμπ. Έχει φύγει για δέκα λεπτά και έχει επιστρέψει με πενήντα ανθοδέσμες.

Έχετε κλέψει ποτέ τον άντρα της κολλητής σας;
Όλγα: Μόνο μία φορά, όταν ήμουν δεκάξι, τα έφτιαξα με αγόρι φίλης μου. Εκείνος όμως το προκάλεσε. Με την κολλητή μου τσακωθήκαμε και πλέον μιλάμε τυπικά. Αλλά δεν θα το ξανάκανα.

Το μάπα σεξ είναι η πρώτη αιτία χωρισμού;
Δήμητρα: Το σεξ το βάζω σε τελευταία μοίρα στη σχέση μου.
Όλγα: Κι εγώ τελευταίο το βάζω. Με ενδιαφέρει κυρίως το αν ταιριάζω με τον άλλο.

Οk, μας πείσατε. Υπάρχει κάτι που στο κρεβάτι είναι βρόμικο ή επιτρέπονται όλα;
Δήμητρα: Εγώ είμαι παραδοσιακή: Με τη σχέση μου όλα επιτρέπονται.
Όλγα: Συμφωνώ. Βρόμικο είναι μόνο το one night stand.

Σέξι δώρα υπάρχουν;
Με μια φωνή: Υπάρχουν. Τα σέξι εσώρουχα, κυρίως όταν τα δέχεσαι σε στιγμές που δεν το περιμένεις.

Δεύτερη γυναίκα στο εξώφυλλο ναι, δεύτερη γυναίκα στο κρεβάτι;
Με ένα στόμα, μια φωνή: Κατηγορηματικά όχι. Ούτε και δεύτερος άντρας. Στους δύο τρίτος δεν χωράει – ούτε καν στο εξώφυλλο.

maxim

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki