![Τα «μουράτα» του ’60 Τα «μουράτα» του ’60](http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2011/12/wp_14261_0.jpeg)
Τι είναι αυτό που κάνει ένα αυτοκίνητο στιλάτο; Η αντοχή του design του στον χρόνο βέβαια…
![Τα «μουράτα» του ’60 Τα «μουράτα» του ’60](http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2011/12/wp_14261_1.jpeg)
![Τα «μουράτα» του ’60 Τα «μουράτα» του ’60](http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2011/12/wp_14261_2.jpeg)
![Τα «μουράτα» του ’60 Τα «μουράτα» του ’60](http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2011/12/wp_14261_3.jpeg)
![Τα «μουράτα» του ’60 Τα «μουράτα» του ’60](http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2011/12/wp_14261_4.jpeg)
![Τα «μουράτα» του ’60 Τα «μουράτα» του ’60](http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2011/12/wp_14261_5.jpeg)
![Τα «μουράτα» του ’60 Τα «μουράτα» του ’60](http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2011/12/wp_14261_6.jpeg)
![Τα «μουράτα» του ’60 Τα «μουράτα» του ’60](http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2011/12/wp_14261_7.jpeg)
![Τα «μουράτα» του ’60 Τα «μουράτα» του ’60](http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2011/12/wp_14261_8.jpeg)
![Τα «μουράτα» του ’60 Τα «μουράτα» του ’60](http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2011/12/wp_14261_9.jpeg)
![Τα «μουράτα» του ’60 Τα «μουράτα» του ’60](http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2011/12/wp_14261_10.jpeg)
Όσο κι αν δεν υπάρχουν κανόνες για το τι κάνει ένα αυτοκίνητο να χαρακτηριστεί στιλάτο, θα δεχτείς ότι δεν μιλάμε απλώς για ωραία εμφάνιση. Ούτε βέβαια αναγκαστικά και για design ή απόδοση. Το «μουράτο» αμάξι δεν οφείλει καν να είναι το πιο κομψό του καιρού του, αλλά αυτό που η χάρη του θα δοκιμαστεί στην αντοχή του χρόνου…
Ένας είναι ο ιδανικός τρόπος για να ξεχωρίσεις ένα στιλάτο αμάξι: μόλις το δεις, το καταλαβαίνεις!
Ένας είναι ο ιδανικός τρόπος για να ξεχωρίσεις ένα στιλάτο αμάξι: μόλις το δεις, το καταλαβαίνεις!
Και μια σημείωση: η δεκαετία του ’60, με την ψυχροπολεμική «μάχη του διαστήματος» και την τεράστια τεχνολογική πρόοδο, ενέπνευσε τόσα πολλά «μουράτα» roadsters που να διαλέξεις 10 είναι πολύ λίγα…
Buick Riviera (1964-65)
![Τα «μουράτα» του ’60 Τα «μουράτα» του ’60](http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2011/12/wp_14261_1.jpeg)
Ένα από τα design-σύμβολα της δεκαετίας, αναμφίβολα, η Riviera κατασκευάστηκε ως απάντηση της Buick στο Thunderbird της Ford. Και τι απάντηση ήταν αυτή! Εμφατικότατη…
Mercedes Benz 230, 250, 280 SL (1960-63)
![Τα «μουράτα» του ’60 Τα «μουράτα» του ’60](http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2011/12/wp_14261_2.jpeg)
Το SL σήμαινε «Super Leicht» (πανάλαφρη δηλαδή), ωστόσο στα γερμανικά αυτά κτηνάκια περίσσευε η ρώμη και η δύναμη! Άσε που με τη σειρά αυτή εγκαινίασε η Mercedes ένα μεγάλο κεφάλαιο στην ιστορία της: τα χρόνια που κατασκεύαζε αυτοκίνητα για μεγάλη ζωή. Αυτό ακριβώς έκανε και η 280 SL, με την αφαιρούμενη hard top οροφή της.
Cadillac Series 62 Eldorado (1962)
![Τα «μουράτα» του ’60 Τα «μουράτα» του ’60](http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2011/12/wp_14261_3.jpeg)
Μετά τα διαστημικά design και τις σχεδιαστικές υπερβολές της Cadillac στα τέλη της δεκαετίας του ’50, ήρθε η ώρα να ψάξει για λίγη χάρη. Και τα κατάφερε εκπληκτικά σε αυτό το «υποτονικό» για τα δεδομένα της μοντέλο, με τη «γραμμική» αισθητική.
Ford Mustang GT (1966-1968)
![Τα «μουράτα» του ’60 Τα «μουράτα» του ’60](http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2011/12/wp_14261_4.jpeg)
Επιτομή του ανδρισμού και της σπορ οδήγησης, το Mustang GT αποθεώθηκε από τον Steve McQueen στην ταινία-σταθμό «Bullitt». Τα υπόλοιπα είναι ιστορία…
Austin-Healey 3000 (1959-1967)
![Τα «μουράτα» του ’60 Τα «μουράτα» του ’60](http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2011/12/wp_14261_5.jpeg)
Είναι τόσο πανέμορφο και «αιθέριο» που σου φέρνει στον νου ένα μόνο πράγμα: είναι σίγουρα βρετανικό, με την έννοια που είχε τότε ο όρος για την αισθητική των αυτοκινήτων. Ποιος δεν θα έδειχνε ωραίος μέσα σε ένα τέτοιο;
Porsche 911 (1963-σήμερα)
![Τα «μουράτα» του ’60 Τα «μουράτα» του ’60](http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2011/12/wp_14261_6.jpeg)
Έκανε το ντεμπούτο της στο Auto Show της Φρανκφούρτης το 1963 και ήταν το πρώτο 6κύλινδρο πορσικό της ιστορίας. Αν σκεφτείς ότι η κεντρική ιδέα του design της παραμένει αναλλοίωτη μέχρι σήμερα, η 911 είναι ένα από τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα του αιώνα, όχι μόνο του ’60!
Aston Martin DB5 (1963-65)
![Τα «μουράτα» του ’60 Τα «μουράτα» του ’60](http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2011/12/wp_14261_7.jpeg)
Πόσα αυτοκίνητα ξέρεις με κινηματογραφική καριέρα στην πλάτη τους; Συνόδευσε μοναδικά τον James Bond στο «Thunderball», «Goldfinger» και τόσα ακόμα! Η DB5, που πήρε το όνομά της από τον τότε πρόεδρο της Aston, David Brown, ήταν τόσο «καυτή» που έβγαινε με ενσωματωμένο πυροσβεστήρα!
Jaguar XKE (1969)
![Τα «μουράτα» του ’60 Τα «μουράτα» του ’60](http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2011/12/wp_14261_8.jpeg)
Ο ίδιος ο Enzo Ferrari ανακήρυξε την E-type ως «το ωραιότερο αυτοκίνητο που φτιάχτηκε ποτέ». Ποιοι είμαστε εμείς να διαφωνήσουμε…
Ferrari 250 GT Berlinetta Lusso (1962-65)
![Τα «μουράτα» του ’60 Τα «μουράτα» του ’60](http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2011/12/wp_14261_9.jpeg)
Βγήκε αποκλειστικά σε 350 κομμάτια και ήταν συλλεκτική από τα γεννοφάσκια της! Για να έχεις μια τάξη μεγέθους, η Berlinetta του Steve McQueen δημοπρατήθηκε το 2007 για 2,3 εκατ. δολάρια…
Chevrolet Corvette Sting Ray (1963-67)
![Τα «μουράτα» του ’60 Τα «μουράτα» του ’60](http://troktiko.eu/wp-content/uploads/2011/12/wp_14261_10.jpeg)
Η τελευταία των εκπληκτικά στιλάτων Corvette, η Sting Ray του ’63 μάγεψε τον κόσμο με το χαρακτηριστικό πίσω τζάμι της. Μιλώντας για vintage αυτοκίνητα, σου έρχεται κάποιο άλλο στον νου;
delamagen
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου