Το 2011 ήταν μια χρονιά που απέδειξε ότι το internet κερδίζει συνεχώς έδαφος και τα social media έχουν μπει για τα καλά στη ζωή των χρηστών του διαδικτύου.
Στο επόμενο infographic θα δείτε ότι το52,1% των sharings στο διαδίκτυο έγιναν στο Facebook. Δηλαδή τραγούδια, άρθρα, φωτογραφίες και video διαδόθηκαν περισσότερο μέσω του πιο δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου. Ακολουθεί το Twitter με 13,5% αλλά η αύξηση του είναι ραγδαία της τάξης του576,9% που σημαίνει ότι σε λίγο καιρό προοδευτικά θα ανταγωνίζεται ευθέως το Facebook στο sharing.
Όσον αφορά τους browsers μεγάλος νικητής του 2011 στις κοινοποιήσεις είναι οGoogle Chrome ο οποίος αν και ξεκίνησε χαμηλά στην αρχή της χρονιάς τον Νοέμβριο έφτασε να είναι ο δεύτερος browser από τον οποίο έμπαιναν οι χρήστες για να κάνουν share κάτι. Ξεπέρασε τον Mozilla και πλησίασε πολύ τον Internet explorer.
Στον κόσμο των κινητών υπήρχε «έκρηξη» των shares μέσω αυτών και κυρίως μέσω των smartphones. Ta sharings μέσω smartphones (iPhone, iPad, Android) εξαπλασιάστηκαν μέσα σε ένα χρόνο ενώ οι κοινοποιήσεις συγκεκριμένα μέσω iPad αυξήθηκαν κατά 597,6%.
Ποιο θέμα όμως κυριάρχησε στα sharings και διαδόθηκε... με την ταχύτητα του φωτός μέσω των κοινωνικών δικτύων; Στην κορυφή βρίσκεται η δολοφονία του Οσάμα Μπιν Λάντεν με τις κοινοποιήσεις να «παίρνουν» φωτιά την 1η και 2α Μαΐου. Ακολούθησαν ο σεισμός των 5,8 ρίχτερ στις Η.Π.Α στις 23 Αυγούστου, ο τυφώνας Irene, ο πριγκιπικός γάμος, το τσουνάμι στην Ιαπωνία αλλά και ο θάνατος του Steve Jobs.
mediagate
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου