Σάκης Ρουβάς: «Κλείνω τα 40 και αισθάνομαι πιτσιρικάς»



Πότε πέρασαν τα χρόνια...Γενιές έχει μεγαλώσει ο Σάκης!
Ο Σάκης Ρουβάς κλείνει σήμερα τα 40 του χρόνια. γενέθλια στην καλύτερη στιγμή της ζωής του, της καριέρας του, αλλά και στην πιο επικίνδυνη στροφή στην πορεία της χώρας, της κοινωνίας, των ζωών μας. άσχετο θα πείτε. Όχι για τον Σάκη.


«Η προσωπικότητα ανοίγει πόρτες, αλλά ο χαρακτήρας σου είναι εκείνος που μπορεί να τις κρατήσει ανοιχτές» - Elmer Letterman. Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2011. Ανήμερα των Χριστουγέννων ο Σάκης Ρουβάς με υποδέχεται στο καμαρίνι του. Χαμογελαστός αλλά και σκεπτικός, σε εγρήγορση αλλά και χαλαρός, έφηβος σε διάθεση αλλά και εξαιρετικά ώριμος σε σκέψη. Αντιθετικές εικόνες; Όχι. Ύστερα από μία ώρα συζήτησης, κάνοντας τον απολογισμό μιας πολύ σημαντικής για τον ίδιο χρονιάς και ακούγοντας τους προβληματισμούς και τα όνειρα με τα οποία υποδέχεται το 2012, επιβεβαιώνω πως αυτό που αναδύεται από τον πολυεδρικό χαρακτήρα του Σάκη Ρουβά δεν είναι η αντίθεση αλλά ο πλούτος. Και δεν αναφέρομαι στον υλικό, αλλά στον εσωτερικό... «Σε κάθε ηλικιακή μου φάση αντιπροσώπευα τον εαυτό μου στο βαθμό που αυτό μου ήταν εφικτό. Φαντάζομαι πως αν φτάσω τα 100 (χαμογελάει) θα είμαι ακόμα πιο αντιπροσωπευτικός του χαρακτήρα που κρύβω μέσα μου. Αυτό που συνειδητοποιώ, πάντως, στο τέλος της ημέρας είναι ότι η ηλικία δεν παίζει πια κανένα ρόλο στη ζωή των ανθρώπων και σε αυτά που μπορούν να δημιουργήσουν – παρά μόνο στην ωρίμανση του μυαλού και στη σωματική τους εξέλιξη. Κάποτε, όταν ήμουν πιτσιρικάς, στα 12 -13 μου, έβλεπα κάποιον που ήταν 30 χρόνων και έλεγα “αυτός είναι γέρος’’. Τώρα κλείνω τα 40 μου και αισθάνομαι εγώ πιτσιρικάς. Απολογισμούς; Ναι, κάνω συχνά, αλλά δεν περιμένω τα γενέθλιά μου γι’ αυτό – δεν κάνω απολογισμούς με γνώμονα την ηλικία, αλλά με γνώμονα τις εμπειρίες που βιώνω στη ζωή μου» μου λέει και αυτόματα μου ’ρχεται στο μυαλό η απρόσμενη –για το διακριτικά πολιτικοποιημένο μέχρι τότε προφίλ του Σάκη Ρουβά– έκρηξή του στο Twitter λόγω της ρευστής πολιτικής κατάστασης, την οποία επιδείνωνε η κωλυσιεργία των Ελλήνων πολιτικών αρχηγών στο να βρουν πρόσωπο κοινής αποδοχής για την πρωθυπουργία της χώρας τον περασμένο Νοέμβριο.
yupi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki