Τελικά, το Facebook μπορεί να μην είναι το επιχειρηματικό «Ελντοράντο» που πίστευαν πολλοί. Πολλές από τις εταιρίες που άνοιξαν «καταστήματα» μέσα στο site κοινωνικής δικτύωσης το 2011, αποφάσισαν ήδη να τα κλείσουν.
Γνωστές πολυεθνικές όπως οι Gap, J.C. Penney, Nordstrom και GameStop, άνοιξαν και έκλεισαν τα «καταστήματά» τους στο Facebook μέσα σε διάστημα λίγων μηνών.
Γνωστές πολυεθνικές όπως οι Gap, J.C. Penney, Nordstrom και GameStop, άνοιξαν και έκλεισαν τα «καταστήματά» τους στο Facebook μέσα σε διάστημα λίγων μηνών.
Σύμφωνα με το Bloomberg, τα αποτελέσματα δεν ήταν αυτά που ανέμεναν οι εταιρίες και οι πωλήσεις ήταν μάλλον απογοητευτικές. Η εξέλιξη αυτή είναι κακή για όσους πίστευαν ότι τα site κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν το μέλλον της λιανικής πώλησης μέσω internet. Από την άλλη πλευρά, οι αναλυτές δεν εκπλήσσονται. «Τα καταστήματα στο Facebook δεν ήταν πολύ έξυπνη επιχειρηματική κίνηση. Είναι σαν να προσπαθείς να πουλήσεις προϊόντα σε κάποιον την ώρα που διασκεδάζει σε ένα μπαρ με τους φίλους του».
Οι πιο αισιόδοιξοι πιστεύουν ότι είναι πολύ νωρίς για να καταδικάσουν αυτή την τακτική. Απλώς θεωρούν ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να μάθουν να «τιθασεύουν» τη δύναμη των social media και να «διαβάζουν» τη δυναμική τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου