George Clooney : "Δεν μπορώ να κοιμηθώ τα βράδια. Και ναι, έχω παρει κοκαΐνη"



Ασυνήθιστα αποκαλυπτικός για την προσωπική του ζωή είναι ο George Clooney σε συνέντευξή του στο "The Hollywood Reporter".

Λέει πολλά. Διάβασέ την.


George Clooney: "Είμαι μόνος μου και δεν μπορώ... από Gretaperla

Μπορεί να φαίνεται ότι "έχει λύσει όλα του τα προβλήματα", στην πραγματικότητα όμως ο διάσημος playboy παραδέχτηκε ότι νιώθει μοναξιά, ζει εδώ και πολλά χρόνια με αφόρητους πόνους και τα βράδια δυσκολεύεται πολύ να κοιμηθεί. Αυτά είπε τουλάχιστον σε πρόσφατη συνέντευξή του στο "The Hollywood Report". Μόνη σταθερή παρέα του είναι το σκυλάκι του, ο Einstein.
 
Αποκάλυψε μάλιστα ότι πέφτει για ύπνο από νωρίς, στις δέκα το βράδυ, έχοντας πάντα την τηλεόραση ανοιχτή για να τον νανουρίζει, αλλά τις περισσότερες φορές ξυπνάει κατά τη διάρκεια της νύχτας.  «Όταν κλείνω την τηλεόραση αρχίζω να σκέφτομαι και όταν το κάνω αυτό δεν μπορώ να κοιμηθώ. Χωρίς πλάκα ξυπνάω κάθε βράδυ πέντε φορές», είπε στη συνέντευξη.
Κι αν νομίζεις ότι ο 50χρονος σταρ ζει τη ζωή που πάντα πιθανόν ονειρευόσουν, με ατελείωτα πάρτι και αμέτρητες φιλίες, μάλλον κάνεις λάθος. «Όποιος λέει ότι δεν νιώθει μόνος του κάποιες στιγμές λέει ψέματα. Τη μεγαλύτερη μοναξιά τη νιώθεις όταν είσαι με πολύ κόσμο. Έχω υπάρξει απέραντα μόνος σε μια άσχημη σχέση. Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από αυτό. Έχω ζήσει τέτοιες σχέσεις», παραδέχτηκε.
 
Και ναι, μπορεί να είναι από τους πιο περιζήτητους εργένηδες του Hollywood, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει πληγωθεί από σχέσεις: «Με έχουν απατήσει και με έχουν παρατήσει για κάποιον άλλο. Κάποιες φορές ήταν έκπληξη και κάποιες άλλες το έβλεπα ότι ερχόταν. Το πιο οδυνηρό ήταν όταν προσπαθούσα να φέρω πίσω μια γυναίκα που με είχε αφήσει. Αλλά όλοι κάνουμε ηλίθια λάθη», εξομολογήθηκε.
 
Παρά την σχετικά μετρημένη ζωή του όμως, ο Clooney έχει κάνει αρκετές καταχρήσεις, που αφορούν κυρίως το αλκοόλ: «Κάποιες φορές πίνω πάρα πολύ. Μου αρέσει να πίνω και υπήρξαν στιγμές στη ζωή  μου που ξεπέρασα τα όρια, οπότε αυτό που κάνω είναι να σταματάω το ποτό. Έκανα και κοκαΐνη, αλλά δεν είμαι εθισμένος. Δεν είμαι πρεζάκι», είπε.
 
Μέχρι να βρει μια σχέση που να τον γεμίζει πάντως, περιμένει με ανυπομονησία την βραδιά των Όσκαρ, στα οποία είναι υποψήφιος για το βραβείο Καλύτερου Πρώτου Ανδρικού Ρόλου για την ερμηνεία του στην ταινία "The Descendants" ("Οι Απόγονοι"), ενώ και η ταινία "The Ides of March" ("Αι ειδοί του Μαρτίου"), στην οποία πρωταγωνιστεί, είναι υποψήφια για βραβείο στην κατηγορίαΚαλύτερου Διασκευασμένου Σεναρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki