Η Keira Knightley αποκαλύπτεται!!!


Αν η φωτογραφία είχε μιλιά, θα είχε αγγλική προφορά από το Middlesex και θα σου έλεγε με βραχνή αισθησιακή φωνή, "hurry up love, don't you see that I got naked just for you?". Κάγκελο εσύ μετά από το εγγλέζικο..!

Είναι αυτή ακριβώς η γυναίκα που θα ήθελες για μητέρα των παιδιών σου. Σεμνή, έξυπνη, όμορφη. Είναι αυτή ακριβώς η "ράτσα" γυναίκας που θες να μοστράρεις όταν είστε έξω: κομψή, φινετσάτη, σικάτη, κούκλα. Το καταπληκτικό μούτρο της 27χρονης Keira σε κάνει να κόβεσαι για αυτήν, oπότε μεταξύ άλλων σοφιών, μας χαρίζει ονειρώξεις μιλώντας για ερωτικές σκηνές και λιγοστά ρούχα.
1. "Σε κάθε φωτογράφισή μου καταλήγω να πετάω τα ρούχα μου. Πως συμβαίνει πάντα αυτό; Πιθανότατα επειδή δέχομαι".
2. "Νομίζω ότι πρέπει να καταστρέφουμε τους εαυτούς μας για να νιώσουμε καλύτερα, γιατί τίποτα δεν μπορεί να είναι τόσο τέλειο".
3. "Πιστεύω ότι όταν γίνεσαι ηθοποιός πρέπει να ξέρεις ότι πρόκειται να σε κόψουν φέτες..!"
4. "Οι άνθρωποι έχουν πολλές διαφορετικές πλευρές, που συνυπάρχουν. Μπορούμε να είμαστε μαλάκες τη μια στιγμή και φανταστικοί άνθρωποι την επόμενη".
5. "Νομίζω ότι η φήμη είναι ένα πολύ περίεργο πράγμα. Πάντως μαθαίνεις να βρίσκεις δρόμους για να το ξεπερνάς, όπως σε κάθε δουλειά".
6. "Με συναρπάζουν οι τραγωδίες και τα δράματα. Η drama queen είναι μέσα μου. Θέλω να την εξερευνήσω μέσα από τις ταινίες κυρίως, και όχι από την πραγματική μου ζωή. Βρίσκομαι σε μια εξαιρετικά προνομιούχα θέση και μπορώ να πω ότι η δουλειά μου εξερευνά συναισθήματα. Δεν μπορώ να σκεφτώ καλύτερο τρόπο να βγάζω λεφτά για να ζω".
7. "Έφυγα από το σπίι μου στα 16, έτσι δεν πέρασα τη μεταβατική περίοδο κατά την οποία σε στηρίζουν πολύ οι συνομήλικοί σου. Τα κατάφερα μόνη μου".
8. "Δεν μου άρεσε ποτέ να είμαι έφηβη. Δεν ένιωθα ποτέ άνετα να είμαι σε μια ομάδα χαζοχαρούμενων κοριτσιών. Ένιωθα πάντα ντροπή και με φόβιζε. Δεν μπορούσα να διαχειριστώ το λύκειο και ήθελα να φύγω το συντομότερο από εκεί".
9. "Δοκίμασα το κολλέγιο για τρεις μήνες, αλλά ήμουν δυστυχισμένη. Ήθελα να ερμηνεύω, μόνο. Έπαιρνα όλο άριστα, αλλά δεν είχα καθόλου φίλους. Έκλαιγα κάθε μέρα.
10. "Είμαι Βρετανή, έτσι οι ερωτικές σκηνές και το να είμαι τόπλες δεν είναι πρόβλημα για μένα".
11. "Δεν έχω κανένα πρόβλημα με το σώμα μου. Δεν πρόκειται να βγάλω όλα τα ρούχα μου, αλλά αν ο ρόλος το απαιτεί και δεν υπάρχει άλλος τρόπος, δεν έχω πρόβλημα με αυτό".
12. "Δεν πιστεύω σε πρότυπα. Νομίζω ότι έχω δικαίωμα να κάνω όσα λάθη θέλω, χωρίς να έχω τύψεις για το ενδεχόμενο ότι ένα νέο κορίτσι μπορεί να πει "αφού το κάνεις εσύ, τότε πρέπει κι εγώ".
mensguide

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki