Η «νέα Τζούλια» και η μήνυση για ξυλοδαρμό κατά του πατέρα του παιδιού της!



Πολλοί-με πρώτο τον φερόμενο ως δράστη του..ξυλοδαρμού του νεαρού μοντέλου έσπευσαν να με αμφισβητήσουν.
Μάλιστα ο συγκεκριμένος έφτασε σε σημείο ενώ δεν ανέφερα το όνομά του-σεβόμενος τα προσωπικά δεδομένα και το παιδί-να με αναφέρει ονομαστικά στην εκπομπή της Στεφανίδου, κάνοντας παράλληλα και μαθήματα δημοσιογραφίας.

Τι να πώ εγώ τώρα. Το μεγαλύτερο δικαστήριο δεν είναι αυτό που θα περάσει με την μήνυση αλλά τα μάτια του παιδιού του.

Λές και δεν είχα στοιχεία στα χέρια μου. Λές και δεν ενημερώθηκα για την Ιατροδικαστική έκθεση. Λές και το «γέννησα» το θέμα απο το μυαλό μου.
Όλα αυτά τα 20 και πλεόν χρόνια που κάνω αυτή τη δουλειά δε λειτουργησα ποτέ ώς δικαστής. Μπορεί να στεναχώρησα και να στεναχωρώ ακόμη κόσμο με τα ρεπορτάζ μου…αλλά γράφω την αλήθεια. Και η αλήθεια πονάει.

Έχω ένα ακόμη «κακό». Δεν αφήνω τα θέματα μου μετά την δημοσιοποίηση τους. Τ΄ακολουθώ. Βλέπω τη συνέχεια. Με την Kate όλο αυτό το διάστημα-μετά την δημοσιοποίηση της ιστορίας της- μιλούσα καθημερινά. Περίμενα να κάνει πράξη τις δεσμέυσεις της. Απέναντι στο παιδί της. Απέναντι στην αξιοπρέπειά της. Και τις έκανε.

Αυτό το 20χρονο κορίτσι δε λύγισε, δεν υπολόγισε το τοπικό κοτσομπολιό και κατέθεσε χθές μηνυση για ξυλοδαρμό κατά του πατέρα του παιδιού της. Δε γνωρίζω αν τελικά μετά απο ένα διάστημα την αποσύρει ή αν τα βρούν εξωδικαστικά.

Αυτό που ξέρω είναι πώς με την κίνηση αυτή έδειξε πώς έχει μεγάλες κοχώνες. Ο δικηγόρος της είναι αποφάσισμένος να προχωρήσει την υπόθεση…για να μην υπάρξουν κι άλλες κοπέλες και όσοι έχουν στο μυαλό τους να σηκώσουν χέρι απο τώρα και στο εξής να σκεφτούν σοβαρά τις συνέπειες!
nassos blog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki