Έξαλλος καρκινοπαθής παρουσιαστής με τον Μουτσινά: «Θα λογοδοτήσει στη δικαιοσύνη»


exallos-karkinopathis-parousiastis-me-ton-moutsina-tha-logodotisei-sti-dikaiosyni-1-315x236

Ένα σχόλιο που έκανε ο Νίκος Μουτσινάς για τα δόντια του Κώστα Καλαντζή ήταν αρκετό για τον 72χρονο παρουσιαστή να κινηθεί νομικά. Ήδη από την Τετάρτη έχει αποσταλεί από τον δικηγόρο του κ.Καλαντζή υπόμνημα στη Νομική υπηρεσία του καναλιού όπου και απαιτεί -σύμφωνα με πληροφορίες-να επανορθώσει ο Μουτσινάς για τα σχόλια του.
Μιλώντας στο Blog του Νάσου Γουμενίδη ο κ. Καλαντζής αποκάλυψε: «Είμαι έξαλος. Ποιος είναι αυτός ο κύριος που μπορεί να κρίνει τα δόντια μου; Γνωρίζει ότι είμαι καρκινοπαθής και πώς η όλη εικόνα μου έχει αλλοιωθεί εξαιτίας της ασθένειάς μου; Πώς μπορεί και με κρίνει έτσι; Αρθρογραφώ επί 18 χρόνια ως ερασιτέχνης δημοσιογράφος σε εφημερίδες της Κορινθίας και δεν έχω κινηθεί ποτέ μου δικαστικά. Ούτε και κάποιος άλλος το έχει κάνει κατά εμού. Όμως αυτό ξεπερνάει κάθε όριο. Το παρεάκι του Μουτσινά θα λογοδοτήσει στη δικαιοσύνη».
Και τώρα δυο πράγματα μπορεί να συμβούν…ή ο Μουτσινάς θα βγεί στον αέρα και θα ζητήσει συγνώμη-κάτι που για το προφίλ του Νικολάκη είναι δύσκολο-ή η υπόθεση θα πάει στα δικαστήρια. Και με δεδομένες τις Ιατρικές γνωματεύσεις για την κατάσταση της υγείας του κ.Καλαντζή…βλέπω ζόρια στον Alpha!!!
nasosblog

1 σχόλιο:

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki