«Η μάνα του Μέσι με κυνηγούσε με τηγάνι»




«Κακιά πεθερά» φαίνεται πως θα γινόταν η μητέρα του Λιονέλ Μέσι για τη Μακαρένα Λέμος. Το 20χρονο μοντέλο, που είχε σχέση με τον Αργεντινό σούπερ σταρ... όταν εκείνη ήταν 14 ετών κι αυτός 18 (!), κατήγγειλε πως την περασμένη Κυριακή η μητέρα του Μέσι την παρακολουθούσε σε ένα εμπορικό κέντρο και στη συνέχεια της επιτέθηκε!

«Με ακολουθούσε και έβγαζε φωτογραφίες, μέχρι να τη δω. Γύρισα και τη ρώτησα τι συμβαίνει. Τότε άρχισε να με βρίζει. Τι δουλειά είχε να βρίσκεται εκεί με ένα τηγάνι στο χέρι; Με παρακολουθούσε κρατώντας ένα τηλέφωνο και ένα τηγάνι!», δήλωσε η πρώην σύντροφος του Μέσι, προσθέτοντας πως ουδέποτε προκάλεσε τα ΜΜΕ μιλώντας για τη σχέση τους.

«Ποτέ δεν βγήκα να πω αν κοιμήθηκα με το γιο της ή όχι. Ήμουν 14 ετών και εκείνος 18. Δεν αποκάλυψα τίποτα για τη σχέση μας. Εκείνη μου συμπεριφέρθηκε σαν να ήμουν ένα μηδενικό, λες και κρεμιόμουν πάνω στο γιο της. Φαίνεται πως πιστεύει ότι είπα κάτι σε ένα περιοδικό, αλλά αυτό δεν έγινε ποτέ. Δεν περίμενα ποτέ να μου συμβεί κάτι τέτοιο, ειδικά ένα απόγευμα Κυριακής και παρουσία της μητέρας και της θείας μου. Ο Μέσι μπορεί να έχει σωματοφύλακες, αλλά εγώ όχι», δήλωσε, ενώ ερωτηθείσα αν θα ήθελε να ξαναβρεθεί με τον άσο της Μπαρτσελόνα, απάντησε με νόημα: «Έχουμε αφήσει κάποια πράγματα στη μέση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki