Ποιος γνωστός πρωταγωνιστής καταγγέλλει: «Έκλειναν ραντεβού με ανήλικες χρησιμοποιώντας το όνομά μου»???


Γνωστός πρωταγωνιστής καταγγέλλει: «Έκλειναν ραντεβού με ανήλικες χρησιμοποιώντας το όνομά μου»
Ο γνωστός πρωταγωνιστής κατήγγειλε την άσχημη εμπειρία που βίωσε με κάποιος που χρησιμοποιούσαν το όνομά του για να αποπλανούν ανήλικα κορίτσια. Δημιούργησαν ένα ψεύτικο προφίλ στο facebook και υποδυόμενοι τον ηθοποιό έκλειναν ραντεβού με ανήλικα κορίτσια τα οποία πήγαιναν στο καμαρίνι του ηθοποιού με περίεργες διαθέσεις. Ποιος είναι; Ο Αντίννοος Αλμπάνης που σήμερα στην εκπομπή «Πρωινό mou» αποκάλυψε το άσχημο περιστατικό που του συνέβη. Ο ηθοποιός που είναι χαμηλών τόνων ήρθε σε πολύ δύσκολη θέση.
«Το μόνο ακραίο που μου έχει συμβεί και με έφερε σε πολύ, πολύ δύσκολη θέση, ήταν η στιγμή που κάποιος έφτιαξε ένα ψεύτικο προφίλ στο facebook με το όνομά μου. Εγώ δεν έχω προφίλ. Εκείνος έκλεινε ραντεβού με ανήλικες, οι οποίες έρχονταν στο καμαρίνι στο θέατρο έτοιμες για όλα. Το οποίο ήταν επικίνδυνο. Είχε ξεφύγει από την πλάκα, δεν ήταν αστείο πια. Ερχόταν 15χρονα κοριτσάκια στο θέατρο και μου έλεγαν "ήρθα που μου είπες"». Ο Αντίνοος τους εξηγούσε ότι δεν τους είχε μιλήσει ποτέ εκείνος και απευθύνθηκε στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. «Ήταν μια τραγελαφική απάντηση γιατί μου είπαν κύριέ μου είστε δημόσιο πρόσωπο εμείς δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε, βγείτε στην τηλεόραση και πείτε ότι δεν έχετε προφίλ στο facebook».
Πηγή:gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki