Νέτο : "Ίσως ήρθε η στιγμή να δοκιμάσω την τύχη μου σε ένα άλλο πρωτάθλημα, πιο ανταγωνιστικό"



Διαβάστε τη δήλωση που έκανε στην κάμερα της Νova ο Βραζιλιάνος αμυντικός για το ποδοσφαιρικό του μέλλον και θα καταλάβετε... «Είναι πολύ νωρίς και πρέπει πρώτα να κερδίσουμε την Κέρκυρα. Άλλωστε και εγώ θέλω να δω τι θα κάνω. Ίσως ήρθε η στιγμή να δοκιμάσω την τύχη μου σε ένα άλλο πρωτάθλημα, πιο ανταγωνιστικό. Ο Άρης είναι μεγάλη ομάδα, υπεράνω προσώπων. Έχω συμβόλαιο με τον Άρη, είναι αλήθεια, όμως η ομάδα διανύει μια πολύ δύσκολη περίοδο, αλλά κα γω στην προσωπική μου ζωή αντιμετωπίζω πολλά προβλήματα και μιλώντας μόνο για τον εαυτό μου, πρέπει να κοιτάξω αν θα συνεχίσω στην ομάδα ή όχι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki