
Παρακάτω αναφέρουμε μερικές συμβουλές που κρίνουμε χρήσιμες. Σίγουρα υπάρχουν πολλά tips and tricks ακόμα και φυσικά είστε ελεύθεροι να τα μοιραστείτε μαζί μας.
1. Ζητήστε συγκεκριμένες συστάσεις που να αναδεικνύουν τα προσόντα σας.
Για να ένα ολοκληρωμένο προφίλ στο LinkedIn είναι απαραίτητες οι συστάσεις από εργοδότες, συνεργάτες και πελάτες. Λειτουργούν πολύ πιο αποτελεσματικά οι συστάσεις που αφορούν συγκεκριμένες ικανότητες σας, π.χ. ζητήστε από κάποιον πελάτη σας να σχολιάσει τις οργανωτικές σας ικανότητες αν είχατε την θέση του Project Manager ή την δημιουργικότητα σας αν είχατε την θέση του Creative Director.
Για να ένα ολοκληρωμένο προφίλ στο LinkedIn είναι απαραίτητες οι συστάσεις από εργοδότες, συνεργάτες και πελάτες. Λειτουργούν πολύ πιο αποτελεσματικά οι συστάσεις που αφορούν συγκεκριμένες ικανότητες σας, π.χ. ζητήστε από κάποιον πελάτη σας να σχολιάσει τις οργανωτικές σας ικανότητες αν είχατε την θέση του Project Manager ή την δημιουργικότητα σας αν είχατε την θέση του Creative Director.
2. Ζητήστε συστάσεις από πελάτες που έχετε συνεργαστεί για μεγάλο διάστημα
Οι συνεργασίες χτίζονται μέρα με την μέρα. Είναι καλύτερο λοιπόν να περιμένετε τουλάχιστον ένα εύλογο διάστημα π.χ. 6 μήνες συνεργασίας πριν ζητήσετε την οποιαδήποτε σύσταση. Σίγουρα η εικόνα των πελατών σας ή του εργοδότη σας θα είναι πιο ολοκληρωμένη με την πάροδο του χρόνου και έτσι η σύσταση τους θα έχει μεγαλύτερη αξία και αποτελεσματικότητα.
Οι συνεργασίες χτίζονται μέρα με την μέρα. Είναι καλύτερο λοιπόν να περιμένετε τουλάχιστον ένα εύλογο διάστημα π.χ. 6 μήνες συνεργασίας πριν ζητήσετε την οποιαδήποτε σύσταση. Σίγουρα η εικόνα των πελατών σας ή του εργοδότη σας θα είναι πιο ολοκληρωμένη με την πάροδο του χρόνου και έτσι η σύσταση τους θα έχει μεγαλύτερη αξία και αποτελεσματικότητα.
3. Δώστε κι εσείς συστάσεις σε άλλους
Προσπαθήστε να διατηρήσετε τις ισορροπίες και όπως επιθυμείτε συστάσεις από άλλους, το ίδιο επιθυμούν και οι συνεργάτες σας. Οπότε μην διστάσετε να προτείνετε ανθρώπους που έχετε ξεχωρίσει από τον επαγγελματικό σας χώρο.
Προσπαθήστε να διατηρήσετε τις ισορροπίες και όπως επιθυμείτε συστάσεις από άλλους, το ίδιο επιθυμούν και οι συνεργάτες σας. Οπότε μην διστάσετε να προτείνετε ανθρώπους που έχετε ξεχωρίσει από τον επαγγελματικό σας χώρο.
4. Διατηρείτε πάντα επαγγελματικό ύφος
Όπως ήδη αναφέραμε και στην εισαγωγή μας το LinkedIn είναι άκρως επαγγελματικό site κοινωνικής δικτύωσης, οπότε και το περιεχόμενο που ανεβάζετε σε αυτό φροντίστε να είναι αντίστοιχο. Δεν χρειάζεται να μάθουν όλοι για το τρελό πάρτυ που πήγατε το Σάββατο και βγήκατε μεθυσμένος. Τους λόγους τους φαντάζεστε!
Όπως ήδη αναφέραμε και στην εισαγωγή μας το LinkedIn είναι άκρως επαγγελματικό site κοινωνικής δικτύωσης, οπότε και το περιεχόμενο που ανεβάζετε σε αυτό φροντίστε να είναι αντίστοιχο. Δεν χρειάζεται να μάθουν όλοι για το τρελό πάρτυ που πήγατε το Σάββατο και βγήκατε μεθυσμένος. Τους λόγους τους φαντάζεστε!
5. Προσφέρετε την βοήθεια σας
Είναι πολύ απλό να προσφέρετε την βοήθεια σας στις επαφές σας απλά και μόνο στέλνοντας αγγελίες που βρίσκετε σε ανθρώπους που ίσως να ενδιαφέρονται ή που κρίνετε ότι έχουν τα κατάλληλα προσόντα. Με αυτό τον τρόπο ανοίγετε ένα ορίζοντα αλληλοβοήθειας και ειδικά όταν είστε σε φάση αναζήτησης εργασίας είναι πραγματικά ωφέλιμο να ανταλλάσετε τέτοιες πληροφορίες.
Είναι πολύ απλό να προσφέρετε την βοήθεια σας στις επαφές σας απλά και μόνο στέλνοντας αγγελίες που βρίσκετε σε ανθρώπους που ίσως να ενδιαφέρονται ή που κρίνετε ότι έχουν τα κατάλληλα προσόντα. Με αυτό τον τρόπο ανοίγετε ένα ορίζοντα αλληλοβοήθειας και ειδικά όταν είστε σε φάση αναζήτησης εργασίας είναι πραγματικά ωφέλιμο να ανταλλάσετε τέτοιες πληροφορίες.
6. Προσωποποιήστε τα connection requests
Φαντάζομαι δεν είμαι η μόνη που λαμβάνω requests από ανθρώπους που δεν έχω γνωρίσει ποτέ ή που ακόμα χειρότερα δεν θυμάμαι καν. Αυτό πολλές φορές με αναγκάζει να στέλνω ένα μήνυμα και να ρωτάω ποιος είναι και από πού βρήκε πριν τον κάνω add. Θα ήταν πολύ χρήσιμο αν όλοι μας γράφαμε ένα μικρό μήνυμα σε κάθε request που στέλνουμε ώστε να ξέρει και ο παραλήπτης για ποιο λόγο θα πρέπει να μας προσθέσει στο network του.
Φαντάζομαι δεν είμαι η μόνη που λαμβάνω requests από ανθρώπους που δεν έχω γνωρίσει ποτέ ή που ακόμα χειρότερα δεν θυμάμαι καν. Αυτό πολλές φορές με αναγκάζει να στέλνω ένα μήνυμα και να ρωτάω ποιος είναι και από πού βρήκε πριν τον κάνω add. Θα ήταν πολύ χρήσιμο αν όλοι μας γράφαμε ένα μικρό μήνυμα σε κάθε request που στέλνουμε ώστε να ξέρει και ο παραλήπτης για ποιο λόγο θα πρέπει να μας προσθέσει στο network του.
7. Μηνύματα
Προτιμήστε να στείλετε ένα email από το να χρησιμοποιείτε το σύστημα μηνυμάτων του LinkedIn που έχει έτσι κι αλλιώς περιορισμούς και αν κάνετε υπερβολική χρήση μπορεί να θεωρηθεί και spam.
Προτιμήστε να στείλετε ένα email από το να χρησιμοποιείτε το σύστημα μηνυμάτων του LinkedIn που έχει έτσι κι αλλιώς περιορισμούς και αν κάνετε υπερβολική χρήση μπορεί να θεωρηθεί και spam.
8. Updates
Φροντίστε τα updates σας να αφορούν χρήσιμη αρθογραφία γύρω από την δουλειά ή την εταιρία σας, κάποιο video ή κάποια εκδήλωση. Δεν είστε στο Twitter. Δεν είστε στο Facebook. Και οι χρήστες του LinkedIn δεν ενδιαφέρονται αν έξω έχει λιακάδα και εσείς ονειρεύεστε καφεδάκι στο Σούνιο.
Φροντίστε τα updates σας να αφορούν χρήσιμη αρθογραφία γύρω από την δουλειά ή την εταιρία σας, κάποιο video ή κάποια εκδήλωση. Δεν είστε στο Twitter. Δεν είστε στο Facebook. Και οι χρήστες του LinkedIn δεν ενδιαφέρονται αν έξω έχει λιακάδα και εσείς ονειρεύεστε καφεδάκι στο Σούνιο.
Με λίγη δουλειά θα μπορέσετε να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτό εξαιρετικά χρήσιμο social network ειδικά τώρα που η ανάγκη για ευρεία και άμεση προβολή ενός βιογραφικού είναι σε όλους μας απαραίτητη.
Πηγή: socialtimes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου