Το δράμα ενός επαγγελματία αθλητή στην Ελλάδα του 2011


Ο Ζένια Γκόρτσιανουκ τους τελευταίους μήνες έζησε ένα πραγματικό εφιάλτη, καθώς αρχικά αρρώστησε από μια σοβαρή ασθένεια και στην συνέχει είδε τους περισσότερους «φίλους» του, να του γυρνάνε την πλάτη...
Όχι απλά του γύρισαν την πλάτη, αλλά τον «πούλησαν» άνθρωποι που δεν μπορούσε ο Ζένια να φανταστεί πως θα ήταν τόσο ψυχροί απέναντι στο δράμα που ζούσε εκείνη την στιγμή. Ο Ζένια, σε μια συνέντευξη από καρδιάς, μιλάει για την περιπέτεια της υγείας του, τους «φίλους» του και την μήνυση που του έκανε η ελληνική Ομοσπονδία…
«Ευχαριστώ τους γονείς της κοπέλας μου»
«Επέστρεψα μετά από μια μεγάλη περιπέτεια της υγείας μου. Έκανα ένα δύσκολο χειρουργείο. Είχα ευτυχώς δίπλα μου κάποιους ανθρώπους, όπως τους γονείς της κοπέλας μου που είναι τέλειοι άνθρωποι και με υποστήριξαν πάρα πολύ».
«Δεν μου πλήρωσαν ούτε το εισιτήριο»
«Δυστυχώς μου γύρισαν την πλάτη ορισμένοι άνθρωποι του Ηρακλή, που δεν το περίμενα από αυτούς. Αυτοί που μαζί σηκώναμε κύπελλα, κλαίγαμε μαζί και κάναμε όνειρα, αυτοί οι ίδιοι όχι απλά δεν με βοήθησαν, αλλά μου δημιούργησαν προβλήματα. Όταν τους ζήτησα μια υποστήριξη μου γύρισαν την πλάτη και μου έκαναν μηνύσεις. Συγκεκριμένα από τις 50 χιλιάδες που μου χρωστάει ο Ηρακλής, ζήτησα κάποια χρήματα για να κάνω το χειρουργείο. Δεν μου τα έδωσαν όμως και εγώ τους ζήτησα χρήματα, έστω για να πάρω τα εισιτήρια και να πάω στην Ουκρανία να κάνω την εγχείριση. Ούτε τα 500 με 1.000 ευρώ που κόστιζαν τα εισιτήρια δεν μου τα δώσανε».
«Ήθελε να με αποβάλει από το βόλεϊ»
«Ένας άνθρωπος του Ηρακλή, που είναι και στην διοίκηση της ΕΟΠΕ μου έβαζε εμπόδια και στην Ομοσπονδία. Μου έκανε μήνυση και ήθελε να με αποβάλει από το βόλεϊ για ένα με δυο χρόνια. Έφερα τα δικαιολογητικά και αθωώθηκα. Αυτοί που περίμενα να με βοηθήσουν, με κάνανε χειρότερα, αλλά κατάλαβα ποιοι είναι οι φίλοι μου. Εκεί που νόμιζα πως με αγαπάνε πολλοί, τελικά αυτοί αποδείχθηκαν λίγοι».
«Αυτός φταίει για την καταστροφή του Ηρακλή» 
«Λυπάμαι όμως γιατί έφτασαν σε αυτό το σημείο οι σχέσεις μου μαζί με την ομάδα του Ηρακλή που αγαπάω. Το έκανα γιατί έπρεπε να επιζήσω και γιατί έχω προσωπικά προβλήματα με ένα παράγοντα του Ηρακλή. Δεν είναι ο Θεόφιλος που είναι σωστός απέναντι στον Ηρακλή, ούτε και ο Μπερμπέρογλου, που προσπαθεί να κρατήσει σε επίπεδο την ομάδα. Ο κόσμος καταλαβαίνει ποιος είναι ο συγκεκριμένος άνθρωπος και πιστεύω πως αυτός έχει καταστρέψει την ομάδα του Ηρακλή και το ελληνικό το βόλεϊ…».
«Μου έχει λείψει το άθλημα»
«Έχω όνειρα, κάνω προσπάθειες και χαίρομαι που επανέρχομαι σιγά σιγά. Αρχικά πήγα με τον Αντωνιάδη στον Νέστωρα για πλάκα και στην συνέχεια πήγα στον Επίκουρο όπου έπαιξα και ένα φιλικό και εκεί είδα πως τα πάω καλά. Πλέον έχω μιλήσει και με κάποιες ομάδες της Α1. Ο μάνατζερ μου μιλάει και με ομάδες του εξωτερικού. Εκεί που ήμουν εγχειρισμένος και δεν ήξερα αν θα παίξω, σήμερα είμαι δυνατός προπονούμαι και το πιο σημαντικό είναι πως έχω καλή διάθεση και ψυχολογία».
«Δεν θα έφευγα ποτέ»
«Τον κόσμο του Ηρακλή τον αγαπάω. Τόσα χρόνια όταν έμπαινα στο γήπεδο χιλιάδες κόσμος φώναζε το όνομα μου και τους αγαπάω. Κρίμα που φεύγω. Δεν θα έφευγα ποτέ από την ομάδα, αν δεν μου φερόταν τόσο άσχημα η διοίκηση. Ευχαριστώ τους οπαδούς για τα χρόνια που με στήριξαν και ήταν δίπλα μου. Ήταν τιμή μου που ήμουν σε αυτή την ομάδα με αυτούς τους οπαδούς και φορούσα το σήμα του Ηρακλή στην φανέλα, αλλά όχι για κάποιους ανθρώπους του Ηρακλή, που μου γυρίσανε πλάτη στις δύσκολες στιγμές».
«Αντί για περαστικά μου κάνανε μήνυση»
«Μίλησα πριν πάει η Εθνική στο Βέλγιο με τον Τζούριτς και πίστευε στην πρόκριση. Δεν ξέρω όμως τι έγινε και δεν πήγαμε καλά. Η Εθνική όμως κρατιέται γιατί τα παιδιά αγαπάνε την ομάδα. Έχω και εγώ παράπονα από την Εθνική για το πώς φέρεται η Ομοσπονδία στους παίκτες. Νόμιζα πως από την Εθνική ήμουν ασφαλισμένος και όταν τους είπα το πρόβλημα μου, αντί να μου πούνε περαστικά μου κάνανε μήνυση. Ελπίζω σύντομα να είναι δυνατός και να επιστρέψω ξανά στην Εθνική».
«Ο Μαργαρίτης μου φέρθηκε σαν πατέρας μου»
«Ο Κώστας Μαργαρίτης είναι ο μόνος άνθρωπος του βόλεϊ που ήταν δίπλα μου από την αρχή και για όλα τα θέματα. Ήταν σαν πατέρας μου, καθώς ακόμα και οικονομικά με υποστήριξε. Τον ευχαριστώ πολύ γιατί ήταν πάντα δίπλα μου και για αυτό του χρωστάω ένα τεράστιο ευχαριστώ».

liberovolley11

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki