"Να απελευθερωθεί ο Άρης από τον Σαουρίδη"!

"Να απελευθερωθεί ο Άρης από τον Σαουρίδη"!



Ο πρώην πρόεδρος του Άρη, Σωτήρης Καραμπέρης σε συνέντευξη του στο "Αθλητικό Μetropolis" αναφέρθηκε στα τεκταινόμενα στην ΠΑΕ, εξέφρασε την άποψή του για τη διοίκηση Αθανασιάδη, το Γιάννη Κόντη, το Λάμπρο Σκόρδα, το Γιάννη Σαουρίδη, «φώτισε» πολλές στιγμές της διοικητικής του θητείας, ενώ κατέθεσε και τη δική του πρόταση για το μέλλον του συλλόγου.


Αρχικά ανέφερε:
«Γίναμε μάρτυρες σε συγκλονιστικές συνεντεύξεις από τη Λέσχη, την ΠΑΕ και τον κ.Σκόρδα. Όλοι συμφωνούν ότι ο Άρης είναι ένα άρρωστο σωματείο αυτή τη στιγμή, εκπέμπει SOS, αλλά δε βλέπω να φωνάζει κανείς το γιατρό. Μόνο μαλώνουν ποιος έκανε τα περισσότερα λάθη, ποιος ξόδεψε τα περισσότερα. Είναι δυνατόν ο ίδιος ο κ. Σκόρδας να αποτελεί το ρεπόρτερ και να απαντάει κιόλας; Να κυνηγάει τον εαυτό του για να δίνει απαντήσεις; Ρωτάω σας φίλαθλος, δημοσιεύτηκε ποτέ τίποτα; Είχαμε καμία ανακοίνωση ότι έχουμε 17 προσφυγές στην ΟΥΕΦΑ και ότι είμαστε στη μαύρη λίστα; Και δεν μπορείς να διώξεις τον υπάλληλο που δεν κάνει σωστά τη δουλειά του; Στον κ. Κόντη αναφέρομαι. Δε μιλάω για βρωμιές, δόλους, κλεψιές. 40 εκατομμύρια ευρώ διαχειρίστηκαν οι δύο διοικήσεις,. Είναι δυνατόν να πέρασε τόσο καιρός και να χρωστάμε πάλι; Γίνονται λάθη».
Για τους Άραβες που θα έρχονταν επί θητείας του τόνισε:
«Αλλάζει ο νόμος για τον Παναθηναϊκό, για τον Άρη όχι. Ο Άρης πήγε με 10 άτομα στην ΦΑΕ για να τακτοποιήσει τα χρέη του και το αρνήθηκαν. Ο κ. Κόντης με τον κ. Θωμόπουλο έφεραν αυτούς τους ανθρώπους, ήταν υπαρκτοί, άλλο αν δεν είχαν την οικονομική δυνατότητα. Εγώ πιστεύω ότι είχαν οικονομικές δυνατότητες, όχι μεγάλες, αλλά είχαν. Ο κ. Παπαλάκης τους απέπεμψε. Βγάζαμε συνέχεια χρέη και βρήκαν τη δικαιολογία του κ. Παπαλάκη και έφυγαν. Είχαν μθλήσει πάντως με τους πιστωτές, τους συνδέσμους, με όλους. Ο συνάδελφός σας, Κ. Τσαρούχας είχε κάνει ένα ρεπορτάζ σε ένα διεθνές φόρουμ στο Χάγιατ, βρήκε τον ξάδερφο του Άραβα, του είπε ότι είναι υπαρκτό πρόσωπο, ότι έχει δύναμη αλλά και ότι δεν ήξερε αν θέλει να επενδύσει στον Άρη».
Για τη σχέση που είχε με τον κ. Κόντη υπογράμμισε:
«Η μόνη σχέση είναι ότι έπαιρνε χρήματα από την ΠΑΕ Άρης για την υπόθεση Ιρανίλντο και η άλλη αυτή που έφερε τους Άραβες. Εγώ την έλυσα την υπόθεση Ιρανίλντο. Κατά τα άλλα ερχόταν στο γήπεδο για να βγαίνει δίπλα μου φωτογραφίες. Δεν είχα σχέση με τον κ. Κόντη. Με πήγε στον κ. Βαρδινογιάννη, είχαμε εκλογές στην τότε ΕΠΑΕ και με παρακάλεσε να πάω στον κ. Βαρδινογιάννη, ο οποίος μου είπε να πάω με το μέρος του Παναθηναϊκού. Εγώ του είπα ότι είμαι με τον Άρη και φύγαμε. Με πίεσε να πάρουμε το μέρος του Παναθηναϊκού. Πώς είναι δυνατόν να έχει βγάλει τόσες ρίζες στον Άρη ο κ. Κόντης; Τι δείχνει όλο αυτό; Ο Κόντης μπορεί και είναι βαθιά ριζωμένος και ο κόσμος καταλαβαίνει. Επίσης πουλούσε παπά ότι ήξερε όλους τους ανθρώπους της ΟΥΕΦΑ, το Χαβελάνζε κλπ. Να θυμίσω και το μοντέλο με τον κ. Φερέρ; Όλα αυτά τα μοντέλα απέτυχαν, παρ’ ότι υπήρξε συναίνεση από την κερκίδα».
Αναφέρθηκε και στα οικονομικά στοιχεία:
«Τα τελευταία χρόνια βάζοντας και το δικό μου το οκτάμηνο ασκήσαμε διοίκηση και προτείνω όλες οι διοικήσεις οικειοθελώς να πάμε το πόθεν έσχες και να δούμε η ενασχόλησή μας με τον Άρη τι απέφερε. Είναι ξεκάθαρα τα πράγματα, σε αυτό συφμωνώ με τον κ. Σκόρδα. Το καλό είναι ότι στον Άρη εκτός από τον κ. Κόντη, κανένας άλλος δεν είναι μη Αρειανός. Τα 2,3 εκατομμύρια που διαχειρίστηκα εγώ τα έψαξαν δε βρήκαν τίποτε, τελείωσα. Τώρα λένε για τη διοίκηση του κ. Σκόρδα».
Κάνοντας μια μικρή ιστορική αναδρομή στα διοικητικά είπε:
«Ο ιστορικός του μέλλοντος θα χωρίσει την σύγχρονη ιστορία του Άρη σε προ Κοντομηνά και μετά Κοντομηνά εποχή. Πριν από τον Κοντομηνά είχαμε Αρειανούς που αγαπούσαν την ομάδα και δικές τους οικονομικές δυνάμεις και προχωρούσαν την ομάδα. Όλοι αυτοί στοχοποιήθηκαν και όσοι τα έβαζαν με τον Σούπερ-3 διαπομπεύτηκαν και πήγαν στη λήθη. Οι Γράντας, Δασυγένης, Μεσοχωρίτης, Δεδέογλου, Μπέλλος, όλοι αυτοί. Ο κ. Σαουρίδης είδε ένα άλλο μοντέλο, να γυρίσει στη βάση, στο λαό, όπως η Μπαρτσελόνα. Όμως αυτό είναι κάτι άλλο. Μετά τον Κοντομηνά έβαλαν στόχο να ελέγξουν το μετοχικό κεφάλαιο. Αφού τελειώσαμε και με τον κ. Ζαχουδάνη, χάρη στον Κοντομηνά, παρακαλούσε ο κ. Κοντομηνάς και έλεγε ‘πάρτε τις μετοχές’. Έδωσε τις μετοχές σε μένα και τον κ. Τσαρούχα και είπαμε ότι είμαστε θεματοφύλακες και ψάχνουμε επενδυτή. Δε βρήκαμε, μας έγινε επίθεση και αναγκαστήκαμε να δώσουμε τις μετοχές. Έλεγε όμως ο νόμος τότε για να ελέγξουν τις ΠΑΕ, ότι κανένας δε θα έχει πάνω από 10%, χωρίς τον απαραίτητο έλεγχο. Μας είπαν ότι θα τις δώσετε σε εννιά πρόσωπα από 9%, για να μην τις ελέγξει το κράτος. Και πήραν εννιά πρόσωπα τις μετοχές, ο κ. Τσαρούχας, ο κ. Γρόλλιος, ο κ. Μπεκιάρης, οπου βλέπω να είναι και ο επόμενος πρόεδρος, ο κ. Ματθαίου και άλλοι. Εγώ πήγα στην τελευταία γενική συνέλευση και κρατούσα τις μετοχές μου και μου είπαν ότι σύντομα θα γίνουν αλλαγές, είναι σε δραχμές ακόμη. Όλα αυτά, γιατί δεν μπορείς να έχεις πάνω από 10% χωρίς ποινικό μητρώο και πόθεν έσχες».
Για την επίθεση που δέχθηκε ως πρόεδρος του Άρη:
« Έβριζαν τον Καραμπέρη μπροστά μου και δεν ήξεραν ποιος είμαι. Από τον Σούπερ-3 Κατερίνης έγινε αυτό».
Για τη Λέσχη Φίλων Άρη υπογράμμισε:
«Είμαι υπέρ του να συσταθεί οποιοσδήποτε σύλλογος που αγαπάει τον Άρη. Αλλά σε αυτό το νομικό κατασκεύασμα που ποδηγετεί τον Άρη, είμαι σαφώς απέναντι. Δεν κατηγορώ κανένα μέλος της Λέσχης, αλλά έτσι όπως το έχουν κατασκευάσει και το λειτουργούν. Γιατί με το ποσό των 50 ευρώ να μην αγοράζω μετοχές; Προτείνω να πάρουν τις μετοχές τα μέλη της Λέσχης. Να μεταβιβαστεί το 85% των μετοχών στη Λέσχη. Να γίνουν μέτοχοι τα μέλη της Λέσχης. Η διαφορά σε σχέση με το τώρα είναι ότι θα είναι χωρίς κηδεμόνα. Να μην είναι απλά μέλη της Λέσχης, αλλά μέτοχοι. Ο λαός δεν μπορεί να είναι επενδυτής και μάλιστα αυτή την εποχή. Εγώ προσωπικά έχω ζητήσει το μετοχολόγιο, είχαν καλή διάθεση οι κ.κ. Αθανασιάδης και Σαρρής και μου είπαν ότι γίνονται οι μετατροπές. Περιμένω να το ανακοινώσουν το μετοχολόγιο».
Για την δήλωση του κ. Σκόρδα ότι ο Σαουρίδης είναι εντολέας του Αθανασιάδη:
«Δεν είναι μόνο του κ. Αθανασιάδη, ο οποίος κάνει έναν αγώνα για τον Άρη. Ο κ. Σκόρδας γνωρίζει τον κ. Σαουρίδη από το δημοτικό. Στο πίσω μέρος του μυαλού του κ. Σαουρίδη είναι η στεναχώρια του γιατί απέτυχε το μοντέλο Σκόρδα και φαντάζομαι ότι είναι στεναχωρημένος, όπως βλέπει ότι δεν του βγαίνει και το μοντέλο Αθανασιάδη. Δεν τους βγαίνει τίποτα. Ανακοίνωσε ο κ. Αθανασιάδης ότι μειώθηκαν τα διαρκείας κατά 35%. Γιατί έφυγε ο κόσμος; Δεν είναι μόνο η οικονομική κρίση, αλλά και το ότι ο θίασος αλλάζει πρόσωπα, αλλά κατ’ ουσίαν είναι οι ίδιοι. Υπάρχουν νέα μυαλά, αλλά πρέπει να απελευθερωθεί ο Άρης από τον κ. Σαουρίδη. Η ευχή μου είναι αυτή, να απελευθερωθεί ο Άρης! Έχει μια μονομέρεια, δεν αμφιβάλλω ότι είναι Αρειανός. Αλλά ό,τι κι αν έκανε απέτυχε. Δεν είναι κακό να φύγει».
Για τη σχέση του με τους οργανωμένους:
«Στην πρώτη μου ενασχόληση στα διοικητικά του Άρη σαν μέλος του δ.σ. είχα μια ιδέα, την παιδική κίτρινη κερκίδα. Βάψαμε τα τσιμέντα κίτρινα και περιμέναμε τους γονείς και τα παιδάκια. Μετά από 2 μήνες η ΓΓΑ το επέβαλε σε όλες τις ομάδες. Εγώ υπέγραψα το γράμμα νομιμοποίησης του Σούπερ-3 στην ΕΕΑ. Δύο σημεία που δείχνουν ότι είμαι υπέρ των οργανωμένων. Δε συμφωνώ όμως με το να περνάμε τη γνώμη μας με το έτσι θέλω».
Για το αν στράφηκε δικαστικά κατά του Άρη:
«Ποτέ δε στράφηκα κατά του Άρη δικαστικά. Ένας εργαζόμενος έτυχε να εργαστεί με τη διοίκηση τη δική μου και του κ. Ματθαίου και να του οφείλονται χρήματα. Έκανε αγωγή και ενώ πήγε ο νομικός σύμβουλος της ΠΑΕ και κατάφερε να αθωωθεί ο κ. Ματθαίου, τον Καραμπέρη τον αγνόησαν. Άφησαν το δικαστήριο να με καταδικάσει. Έκανα δικαστήριο εγώ και μετά ο εργαζόμενος είπε την αλήθεια και αθωώθηκα. Αυτό έγινε. Το δεύτερο δικαστήριο ήταν για την υπόθεση Ζαχουδάνη. Εμένα έβαλαν σαν μάρτυρα κατηγορίας κατά του κ. Ζαχουδάνη. Στο δικαστήριο είπα ό,τι γνώριζα. Καταδικάστηκε για τις επιταγές και τώρα η υπόθεση βρίσκεται στο εφετείο. Έχω πάει 15 φορές στο δικαστήριο. Πρέπει επίσης να τονίσω ότι είμαι ο μόνος που βρήκε στοιχεία στην ΠΑΕ Άρης ότι κάποια χρήματα δεν είχαν σωστή διαδρομή και δεν το έστειλα στον εισαγγελέα. Γιατί πίστευα ότι η ενασχόληση με τον Άρη, δεν πρέπει να έχει τέτοιους δρόμους. Βρήκαμε χρήματα ορφανά, ήταν καραμπινάτη περίπτωση, αλλά δεν ήθελα να δώσω συνέχεια».
Για το αν είχε κι άλλη πρόταση τότε για να δώσει τον Άρη, επιβεβαίωσε ότι υπήρξε πρόταση από τον κ. Χατζηγεωργίου, ενώ για το αν θα επέστρεφε διοικητικά στον Άρη επεσήμανε:
«Δεν έχω σκοπό να επιστρέψω στον Άρη. Έχω πάθος, μεράκι με το σύλλογο, με ενδιαφέρει να πηγαίνει η ομάδα μπροστά. Στο γήπεδο πηγαίνω όποτε μπορώ. Τα διεθνή παιχνίδια τα χάρηκα ιδιαίτερα. Κατάφερα να κάνω Αρειανούς και τα παιδιά μου, αυτή είναι η χαρά η δικιά μου. Δεν ένιωθα ποτέ άβολα στο Χαριλάου, είναι το σπίτι μου. Δεν ήμουν σε καμία βρωμιά, με πλησίασαν εταιρίες στοιχημάτων, τις απέκλεισα όλες από τον Άρη. Στον πρόεδρο της Κασσάνδρας είχα πει ότι προτιμούσα να υποβιβαστεί ο Άρης, παρά να ανταλλάξουμε τον ΑΦΜ».
Για το αν επί ημερών του ο Άρης πήρε άδεια από την ΕΕΑ με άδειο φάκελο:
«Είχαμε μικρό διάστημα μετά τους Άραβες για να στελεχώσουμε το φάκελο με χαρτιά. Είχαμε εγγυητική 160.000 ευρώ από τους φιλάθλους και τα καθαρά ποινικά μητρώα τα δικά μας. Είπα στον κ. Παπαλάκη ότι ο Άρης είναι τρόπος ζωής και του είπα ότι έχουμε 5 χαρτιά από τα 25 και αν θέλει ας μας υποβιβάσει. Μας έδωσε 20 μέρες, τους πήγαμε ό,τι χαρτιά είχαμε και πήραμε άδεια. Μέσα στα ονόματα των παικτών ήταν ο κ. Χαριστέας και ο κ. Θεοδωρίδης που δεν υπέγραφαν. Ψάχναμε παίκτες στην Αμερική για να υπογράψουν. Εμείς όμως είχαμε και χαρτί από το ΙΚΑ και από την Εφορία».
Για το αν μετάνιωσε για κάτι ως πρόεδρος του Άρη:
«Ποτέ δεν κάναμε κάτι κάτω από το τραπέζι τις 200 μέρες που ήμουν πρόεδρος. Μετάνιωσα για κάποιες τακτικές, για παράδειγμα με τον Σούπερ-3, επίσης που δεν έκανα μεταγραφές για να κάνουμε αξιόμαχη ομάδα και να τη χρεώσουμε. Μετάνιωσα που δεν χρησιμοποίησα τον κ. Κοντομηνά. Δεν θα ασχοληθώ ξανά διοικητικά, είναι κάτι που διαλύει οικογένειες. Για το τέλος θέλω να κάνω έκκληση στον κ. Σαουρίδη, επειδή ξέρω ότι είναι Αρειανός, επιτέλους ας τον απελευθερώσει. Ο Άρης θα υπάρχει και μετά από αυτόν. Θα βρεθούν άνθρωποι που αγαπούν τον Άρη για να ασχοληθούν και να βάλουν χρήματα. Είναι τέλος εποχής το 2011 και πρέπει να υπάρξει νέα εποχή. Πιστεύω στη δύναμη του Σούπερ-3 και πρέπει να υπάρχει, εγώ απευθύνθηκα στον κ. Σαουρίδη, όχι στο Σούπερ-3».


sportdog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki