Οι βλακείες του Πελέ για τον Μέσι


Τη στιγμή που η υφήλιος υποκλίνεται στο μεγαλείο του Μέσι, ο Πελέ... ξεθάβει τα 1283 τέρματα του και τονίζει πως γελά όταν ακούει πως ο Αργεντίνος είναι καλύτερος του. Ο Μαραντόνα ετοιμάζει απάντηση...
Όταν ο Μαραντόνα ενημερώθηκε για το ότι ο Πελέ θεωρεί καλύτερο τον Νεϊμάρ του Μέσι τόνισε πως ο Βραζιλιάνος Θρύλος πρέπει να αλλάξει γιατρό και φάρμακα. Τι απάντηση όμως θα δώσει όταν διαβάσει τη νέα συνέντευξη του Πελέ;
«Ο Μέσι είναι πραγματικά μέσα στους καλύτερους ποδοσφαιριστές στον κόσμο, όμως όταν ακούω ότι είναι ο κορυφαίος γελάω με την ψυχή μου. Όταν ο Λιονέλ σκοράρει 1283 τέρματα στην καριέρα του συνολικά, όταν κατακτήσει τρία Κόπα Λιμπερταδόρες, τρία Κόπα Αμέρικα και τρία Παγκόσμια Κύπελλα, τα ξαναλέμε για το ποιος είναι ο καλύτερος... Ποτέ ξανά στην ιστορία του ποδοσφαίρου δεν θα γεννηθεί άλλος Πελέ, αφού είμαι ο κορυφαίος ποδοσφαιριστής όλων των εποχών. Ο πατέρας και η μητέρα μου έκλεισαν την φάμπρικα. Στην τεχνική είμαστε το ίδιο, είμαστε προικισμένοι από τον Θεό, όμως εγώ είμαι καλύτερος κέφαλο-σφαιριστής από τον Μέσι, ενώ χρησιμοποιούσα και τα δύο πόδια» τόνισε ο Θρύλος του παγκοσμίου ποδοσφαίρου.
Πάντως, πολλοί θα αναρωτηθούν πότε... έφτασε τα 1283 τέρματα, και γιατί «ξέχασε» από την τοποθέτησή του τον Μαραντόνα!
gazzetta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki