Δήμητρα Αλεξανδράκη : "Η Τζούλια είναι ένα είδωλο για πολύ κόσμο. Τη θαυμάζω γιατί είναι πανέμορφη"




Η Δήμητρα Αλεξανδράκη έδωσε πολλές συνεντεύξεις σε περιοδικά όπως το Playboy, Μαx, Maxim, Nitro.

Συνέντευξη στο Nitro:

Για την πρώτη φορά που έκανε σεξ:
«Θυμαμαι τα καλύτερα. Ήταν και για τους δύο η πρώτη μας φορά. Μείναμε μαζί για τρία χρόνια και μετά χωρίσαμε. Έπειτα ακολούθησε η πρώην σχέση μου, η οποία έληξε κι αυτή. Προσπαθήσαμε να τη “διασώσουμε” μετά την έξοδό μου από το παιχνίδι, αλλά ήταν αδύνατον».

Για το αν σκοπεύει να ασχοληθεί και με την υποκριτική ή το τραγούδι:
"Αυτό που με πωρώνει είναι η πασαρέλα. Όταν βρίσκομαι εκεί, αισθάνομαι ότι τα έχω όλα. Θα ακολουθούσα οποιαδήποτε παράλληλη πορεία, αρκεί να μπορούσα να την υποστηρίξω. Δε θα έκανα τίποτα με κίνδυνο να γελοιοποιηθώ".

Η δήλωση βόμβα της Δήμητρας, που είχε γίνει πολύ καιρό πριν, όταν η Τζούλια Αλεξανδράτου έκανε τα πρώτα της βήματα στον χώρο του πορνό.

«Ό,τι και να λένε τη θεωρώ μια βασίλισσα στη ζωή της. Αυτό μου βγάζει αυτή η γυναίκα. Είναι ένα είδωλο για πολύ κόσμο. Τη θαυμάζω γιατί είναι πανέμορφη. Δεν λέω ότι μου αρέσει η πορεία της αλλά αντέχει σε όσα και αν της κάνουν», είχε δηλώσει τότε το… καυτό μοντέλο.





 

 

parapolitika

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki