Η κόρη του Chris De Burgh γυμνή για το Playboy

Η κόρη του Chris De Burgh γυμνή για το Playboy!

Όταν ο πατέρας της, ο τραγουδιστής Chris De Burgh, έγραψε το τραγούδι «Rosanna» το 1986, δεν φανταζόταν ότι η κόρη του θα γινόταν γυμνό εξώφυλλο για το αντρικό περιοδικό «Playboy»! H Rosanna Davison σίγουρα θα δημιουργήσει εγκεφαλικά μετά την πικάντικη καλοκαιρινή τόπλες φωτογράφιση για την έκδοση του γερμανικού «Playboy». Η φωτογράφιση διήρκησε δύο μέρες στον εξωτικό Άγιο Μαυρίκιο και η 28χρονη Ιρλανδή φωτογραφήθηκε χωρίς πολλά περιττά!
Όπως αποκάλυψε η ίδια, «η φωτογράφιση ήταν μια υπέροχη εμπειρία! Ένιωσα άνετα. Και μου άρεσε ότι ήταν κάτι κομψό και όχι χοντροκομμένο. Όλοι από την οικογένειά μου μέχρι και τον σύντροφό μου, ήταν ιδιαίτερα θετική με την απόφασή μου».
Και για του λόγου το αληθές ο τραγουδιστής είχε πει σε συνέντευξή του στην «Guardian»: «Η κόρη μου σπουδάζει βιο-φαρμακευτική και διατροφή αθλητών. Και τώρα είναι έτοιμη να κάνει μία φωτογράφιση για το Playboy, με την οποία εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα. Τουλάχιστον όταν πλέον θα έχει γεράσει θα μπορεί να αναπολεί αυτές τις φωτογραφίες!».

Δείτε τις φωτογραφίες... που αλλού...στις gomenares!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki