ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ: ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΗΓΕΤΙΚΟ ΡΟΛΟ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΑΙ ΑΡΝΗΘΗΚΑ


Ένα βήμα πιο κοντά φέρνει ο Γιώργος Καρατζαφέρης τη Ν.Δ. και το ΛΑΟΣ...
καθώς σε συνέντευξή του αποκάλυψε όχι μόνο ότι με τη Ν.Δ. υπάρχουν συζητήσεις, αλλά και το ότι ο Σαμαράς του είχε προτείνει … ηγετικό ρόλο, τον οποίο δεν αποδέχτηκε ο ίδιος. Συγκεκριμένα ανέφερε ο κ. Καρατζαφέρης: Σαφώς κι εγώ μιλάω με όλα αυτά τα παιδιά. Άλλωστε δεν είναι εχθροί μου. Μιλάμε συζητάμε. Δεν θα κρυφτώ πίσω από το δάχτυλό μου. Μου πρότεινε ο κ. Σαμαράς να αναλάβω ηγετικό ρόλο κι εγώ δεν πήγα.Ο λόγος που δεν πήγα είναι ότι δεν υπήρχε ένα πρόγραμμα. Να πάω να υλοποιήσω μια υπογραφή την οποία δεν έβαλα δεν μπορούσα να το κάνω. Να συγκλίνω σε ποιο σημείο; Σε αυτά το οποίο δεν πιστεύω; Ήμουν στην Κυβέρνηση και έφυγα, γιατί αυτά δεν τα πιστεύω και τώρα δεν μπορούν κι αυτοί να μανουβράρουν. Δεν έχω πολιτική επαφή με αυτά τα πράγματα και δεν είμαι κοντά.
apospasma.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki