Γεωργιάδης: Ο εθνικός μας γελωτοποιός ο Λαζόπουλος, να μην μιλάει για φτώχεια!


 Γεωργιάδης: Ο εθνικός μας γελωτοποιός ο Λαζόπουλος, να μην μιλάει για φτώχεια!
Φραστική επίθεση κατά του Λάκη Λαζόπουλου εξαπέλυσε χθες το βράδυ ο βουλευτής της ΝΔ Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας στην τηλεοπτική εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου.
Σχολιάζοντας τις αναφορές που έιχε κάνει ο Λάκης Λαζόπουλος για το Ρόλεξ του, ο Άδωνις Γεωργιάδης δήλωσε πως
«είναι δυνατόν να μιλάει ο Λαζόπουλος για το Ρόλεξ; Εκείνος που έχει 100 φορές την περιουσία μου;» ενώ αναφερόμενος στην κοινωνική κατάσταση της χώρας, εκτίμησε ότι για αυτήν φταίει ο λαϊκισμός.
«Ένας λαϊκισμός που ξεκίνησε από τα κανάλια και ειδικά από την πρωινή ζώνη, που είναι μέσα στην κλάψα. Από την άλλη έχεις τον αγαπημένο μας εθνικό γελωτοποιό, Λάκη Λαζόπουλο, να έχει στο Αλ Τσαντίρι τρία σχολεία από κάτω και να αρχίζει την κλάψα για το »πότε θα πάρετε σύνταξη». Και κάθονται τώρα 16χρονα παιδιά και για δυο ώρες συζητάνε και διαμαρτύρονται πότε θα πάρουν σύνταξη. Έτσι την καταστρέψαμε την νέα γενιά». 
Από τη συζήτηση δεν παραλείφθηκαν τα σχόλια του βουλευτή για τον Αλέξη Τσίπρα για τον οποίο είπε ότι έχει ταλέντο στο να μιλάει χωρίς να γίνεται αντιπαθής. 
«Ο Τσίπρας είναι το αντίθετο από μένα. Καταφέρνει να μιλάει χωρίς να γίνεται αντιπαθής» είπε χαρακτηριστικά.
Επίσης, αναφέρθηκε  στο πόσο επώδυνο ήταν το κλείσιμο του βιβλιοπωλείου του ελπίζοντας ότι κάποια στιγμή θα το ξαναφτιάξει, ενώ επιτέθηκε και στην Χρυσή Αυγή για την »υποκρισία» της.
«Ο κόσμος γουστάρει το δούλεμα. Εγώ δεν μπορώ να το κάνω, αλλά το γουστάρει. Είχαν βγει οι Χρυσαυγίτες και είπαν »θα δώσουμε τα βουλευτικά μας αυτοκίνητα στους φτωχούς». Εγώ κάθε μέρα τους βλέπω που μια χαρά παρκάρουν το βουλευτικό τους αυτοκίνητο. Και λέω στον εαυτό μου, »Τι κάνω εγώ που κάθομαι να εξηγώ τους λόγους κάθε απόφασης;». Έρχεται δηλαδή ο Χρυσαυγίτης και τους παραμυθιάζει και είναι ο καλός. Εγώ που βγαίνω και τους εξηγώ είμαι ο κακός» είπε χαρακτηριστικά.
Πηγή: newpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki