ΤΑΣΟΣ ΜΠΟΥΓΑΣ "Ο Μηδενιστής δεν είναι γιος μου"



Διέψευσε ο Τάσος Μπουγάς τις φήμες που φούντωσαν τα τελευταία εικοσιτετράωρα και ήθελαν το ράπερ Μηδενιστή να είναι γιος του....
Όπως ξεκαθάρισε έχει ένα γιο, ο οποίος όμως είναι ψυχολόγος.

"Δεν έχω κανέναν γιο που να τραγουδάει. Έχω έναν γιο, αλλά δεν κάνει αυτό το επάγγελμα. Δεν τον ξέρω τον Μηδενιστή! Από πού κι ως πού λένε ότι είναι γιος μου; Εγώ δεν τον έχω ακούσει να τραγουδάει, ούτε την φάτσα του γνωρίζω.

Αν ήταν γιος μου θα το ήξερα. Χρησιμοποιεί το όνομα Μπουγάς. Αν μάθω κάποια στιγμή πού δουλεύει, θα τον επισκεφθώ, να δω ποιος είναι", δήλωσε στη "Μεσημεριανή Μελέτη".

Επιπλέον αποκάλυψε ότι έχει κάνει 3 θρησκευτικούς γάμους και 10 πολιτικούς. "Το ν’ αγαπάς είναι ωραίο πράγμα. Το να μην αγαπάς δεν είναι ωραίο" είπε ο τραγουδιστής.

Δείτε το βίντεο:





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki