Ράγισαν καρδιές στην κηδεία του Νίκου Σαμαρά

 Ράγισαν καρδιές στην κηδεία του Νίκου Σαμαρά

Γράφτηκε από τη Δέσποινα Βασιλειάδου
Αυτό ήταν. Η εμβληματκή φυσιογνωμία του Ελληνικού βόλλευ, ο μεγάλος αρχηγός, μεταφέρθηκε πριν λίγες ώρες στην τελευταία του κατοικία, στο νησί μας. Στην κηδεία του Νίκου Σαμαρά, ο κόσμος του βόλλευ, αλλά και η κοινωνία της Λήμνου καθώς και οι αρχές του νησιού, έδωσαν βροντερό παρών, τίμησαν και θρήνησαν το γίγαντα του ελληνικού βόλλευ, αλλά και τον ευγενικό άνθρωπο, που μέσα σε διάστημα μικρότερο των 2 χρόνων έγινε δικός τους άνθρωπος.
Η κηδεία πραγματοποιήθηκε σήμερα το μεσημέρι, στο Κοιμητήριο του Ιερού Ναού του Αγίου Παντελεήμονα, στο Ανδρώνι. Παρά το χιονιά, πλήθος κόσμου βρέθηκε εκεί για να συντροφεύσει τον Νίκο και να συμπαρασταθεί στην οικογένεια του.
Λίγο νωρίτερρα με C-130 είχε φτάσει στη Λήμνο η σορός του Νίκου Σαμαρά καλυμμένη με τη γαλανόλευκη. Στο πλάι του η “Ελενα και η αδελφή της, παλιοί συναθλητές του, άνθρωποι του αθλητισμού, παράγοντες του βόλλευ.
Ο πρόεδρος της ΕΟΠΕ Αχιλλέας Μαυρομάτης και ο πρόεδρος της επιτροπής πρωταθλήματος Γιώργος Λεονταρίτης, βρέθηκαν στη Λήμνο, όπως και παλιοί συμπαίκτες της Εθνικής αλλά και άλλων ομάδων από τις οποίες πέρασε ο Νίκος Σαμαράς.
Απαρηγόρητα και τα κορίτσια και τα αγόρια των ομάδων που με αγάπη μεράκι και ζήλο ίδρυσε ο Νίκος στη Λήμνο, τη νέα του πατρίδα, δίνοντας τους όραμα και προοπτική για ένα άθλημα που μέχρι τότε ήταν παντελώς άγνωστο στη Λήμνο και μεταλαμπαδεύοντας τους την αγάπη για τον αθλητισμό.
Τα πόδια λύγισαν και οι καρδιές έσπασαν, όταν η Έλενα, η γυναίκα του Νίκου, στον επικείδιο της, του είπε το τελευταίο αντίο κα το αιώνιο σ αγαπώ.
«Δέκα χρόνια μου έδινε μόνο χαρές και αγάπη, ο γιος σου θα τα μάθει όλα αν και ποτέ δεν σου άρεσαν τα λόγια αλλά μόνο οι πράξεις» είπε η Έλενα, αγαπημένη σύζυγος και μάνα του 5χρονου γιού τους Στράτου.
«Με αγαπούσες βαθιά και σε αγαπούσα κι εγώ. Αγγελέ μου, έφυγε ο καλύτερος άνθρωπος του κόσμου, θα σου μιλάω κάθε μέρα, θα σου μιλάω μέσα από τον Στράτο, θα σταθώ στα πόδια μου γι αυτό το παιδί.
Δεν θέλω να στεναχωριέσαι, θα είμαι πάντα δίπλα του, μάνα και πατέρας, είσαι το φως της ζωής μου, ο λεβέντης μου, θα σε σκεπάζω στα όνειρά μου με μια αγκαλιά, θα σου λέω πόσο σ αγαπάω, πάντα φοβόμουνα μη σε χάσω, να με συγχωρέσουν οι φίλοι σου που σε έφερα εδώ στη Λήμνο εδώ μακριά, αλλά θέλω να σαι κοντά μου, να σαι κοντά στο παιδί μας».
Οι αθλητές του Limnos Sports Club, της ομάδας που ίδρυσε ο Sam έγραψαν στη σελίδα Κονωνικής Δκτύωσης, αποχαιρετώντας τον:
«Όταν το μάθαμε, συγκλονιστήκαμε.
Αναφωνήσαμε: «Γιατί Θεέ μου;».
Προσπαθήσαμε να ξορκίσουμε το θάνατο.
Προσευχηθήκαμε.
Δακρύσαμε και θρηνήσαμε…
Σήμερα η μέρα της ταφής του είναι ημέρα δακρύων, σιγής και περισυλλογής.
Δεν μεμψιμοιρούμε.
Ζωή και θάνατος είναι σφιχταγκαλιασμένοι σ’έναν ατέλειωτο χορό.
Παίζουν ένα παιχνίδι βόλλεϋ μεταξύ τους.
Ο Νίκος έχασε αυτήν τη φάση γιατί ο θάνατος του έκανε block in.
Μια νέα μάχη όμως αρχίζει.
Αυτή της Έλενας και του Στράτου με τη ζωή.
Ευχόμαστε ολόψυχα να την κερδίσουν.
Ο Νίκος με τα φτερά του θα τους προστατεύει πάντα!
Και όλοι εμείς θα είμαστε μαζί τους…»
Καλό ταξίδι Νίκο…
www.limnosfm100.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki