Ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου επισκέφτηκε ψυχίατρο!!!




Την εμπειρία που τον έκανε να ζητήσει βοήθεια από ειδικό, και μάλιστα ψυχίατρο
 εξομολογήθηκε ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου....
..... «Έχω ακόμα ανασφάλεια πριν βγω να τραγουδήσω. Αν βάλεις το χέρι σου στο στήθος μου πριν βγω στη σκηνή, θα σε χτυπήσει ηλεκτρικό ρεύμα από τους χτύπους της καρδιάς μου. Αυτό μου συμβαίνει πάντα και όσο περνά ο καιρός τόσο μεγαλώνει. Τραγουδάω 36 χρόνια κι αυτό δεν έφυγε ποτέ. Αρχίζω και ηρεμώ όταν βλέπω τον κόσμο. Η ανασφάλεια πολλές φορές γίνεται φόβος και μετά ο φόβος γίνεται ανεξέλεγκτος. Εκεί θέλει πολιτισμό, καλλιέργεια και γνώση για να το αντιμετωπίσεις. Εμένα μου χρειάστηκε ψυχίατρος» ανέφερε στο «TV Έθνος» o γνωστός τραγουδοποιός και συμπλήρωσε: «Με βοήθησε πολύ και πρέπει να σπάσει αυτό το ταμπού. Υπάρχουν γονείς που δεν πάνε τα παιδιά τους σε έναν ψυχολόγο όταν υπάρχει ανάγκη, γιατί το θεωρούν κακό»
gossiptv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki