Ο Στηβ Ντούζος μιλά για την περιπέτεια της υγείας του




Γύρισε στη ζωή από τη δύναμη της αγάπης της γυναίκας του! Ο Στηβ Ντούζος δεν μπορεί να ξεχάσει τη μεγάλη περιπέτεια που έζησε με την υγεία του. Τριάντα μέρες ήταν σε κώμα και μόνο η γυναίκα του πίστευε ότι θα σωθεί. «Η επιμονή της γυναίκας μου και η αγάπη της με έσωσαν…» εξομολογείται ο ίδιος σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Espresso». 

Πριν από μερικούς μήνες ο Στηβ Ντούζος, που αγαπήσαμε από τον ρόλο του Μπίλια στην ταινία της δεκαετίας του '80 «Ρόδα, τσάντα και κοπάνα», πέρασε τις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής του. Ο ηθοποιός έφτασε πολύ κοντά στον θάνατο, αλλά όπως ισχυρίζεται ο ίδιος «είναι ροκ και Μανιάτης και δεν καταλαβαίνει από τέτοια».

Ο Στηβ μπήκε σε ιδιωτική κλινική για να υποβληθεί σε στεφανιαιογραφία λόγω ενοχλήσεων που αισθανόταν στην καρδιά. Στη διάρκεια της εξέτασης οι γιατροί αντιλήφθηκαν ενδείξεις οι οποίες παρέπεμπαν στα κύρια χαρακτηριστικά των «εγκεφαλικά νεκρών» ασθενών, που βρίσκονται σε βαθύ απνοϊκό κώμα. «Πήγα για μια προληπτική εξέταση και βρέθηκα στην Εντατική! Λαχάνιαζα πολύ εύκολα, δεν κοιμόμουνα καλά και νόμιζα ότι το πρόβλημα ήταν στην καρδιά, γιατί στο παρελθόν είχα περάσει ένα έμφραγμα. Τελικά η αιτία ήταν στους πνεύμονες, και πάνω στην εξέταση με χάσανε από αναπνευστική ανεπάρκεια. Από εκείνη τη στιγμή και μετά έχασα την επαφή με το περιβάλλον, αφού έπεσα σε κώμα για τριάντα ημέρες περίπου…» εξομολογείται ο ίδιος.

Όσο καιρό ήταν σε κώμα, οι δικοί του άνθρωποι είχαν ενημερωθεί από τους θεράποντες γιατρούς του ότι σύντομα θα επέλθει το μοιραίο… Μάλιστα, είχαν προετοιμάσει και τα παιδιά του για το χειρότερο, ενώ στη σύζυγό του είχαν συστήσει να αρχίσει να τα παρακολουθεί ψυχολόγος. «Οι γιατροί είχαν σηκώσει τα χέρια ψηλά και ακόμα και στα παιδιά μου είχαν πει “τον μπαμπά θα τον χάσουμε”» συνεχίζει ο ηθοποιός.

«Όσο καιρό ήμουν σε κώμα είχα παραισθήσεις. Έβλεπα ότι ήμουν σε ένα τρένο και με είχαν απαγάγει. Ευτυχώς έπεσα σε καλούς γιατρούς και μαζί με την επιμονή της γυναίκας μου, που έλεγε σε όλους “δεν θα πεθάνει ο άντρας μου”, ξεπέρασα το κώμα και επανήλθα. Βέβαια, τα προβλήματα δεν ξεπεράστηκαν αμέσως. Ήμουν παράλυτος για ένα μήνα και με τραχειοτομή. Όμως, η αλήθεια είναι ότι δεν καταλαβαίνω από τέτοια. Είμαι Μανιάτης και ροκάς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki