Σάββας Πούμπουρας: «Σίγουρα με έχουν κερατώσει»




Καλεσμένος στην εκπομπή «Βράδυ» του Πέτρου Κωστόπουλου ήταν το βράδυ της Παρασκευής ο Σάββας Πούμπουρας και ανέλυσε τη σχέση του με τις γυναίκες, ενώ αναφέρθηκε και στη διακοπή της συνεργασίας του με τον ALPHA.

Για τη διακοπή της συνεργασίας του με το κανάλι της Κάντζας, λόγω της συμμετοχής του στο «Dancing With The Stars», είπε: «Θα μπορούσε να μου βγει σε καλό, θα μπορούσε σε κακό. Είχα δώσει τα χέρια, είμαι άνθρωπος του λόγου και ήμουν έτοιμος να αντιμετωπίσω τις συνέπειες. Έτυχε απλά».

Ερωτηθείς αν θα έκανε σχέση με μεγαλύτερή του γυναίκα, απάντησε: «Πιο παλιά ανακατευόμουν με ηλικίες μεγαλύτερες από μένα. Η μεγαλύτερη διαφορά ήταν 10 χρόνια μεγαλύτερη από μένα, που είναι ακόμη κολλητή μου […] Η Μαρία με έστησε σαν άνθρωπο, με έστησε σαν άνδρα. Μαθαίνεις, όχι μόνο σεξουαλικά, ξεπερνάς τους εγωισμούς σου […] Έχω καταρρίψει όλους τους εγωισμούς μου».

Παράλληλα, αποκάλυψε ότι είναι άστατος στις σχέσεις του, ενώ σε ερώτηση αν τον έχουν απατήσει ποτέ, δήλωσε με αφοπλιστική ειλικρίνεια: «Σίγουρα με έχουν κερατώσει. Το θέμα όμως είναι αν πλαγιάζεις με τη γυναίκα σου και σκέφτεται έναν άλλο άνδρα, κι ας μην τον έχει πάρει ποτέ […] Πλέον δεν συζώ, δεν συγκατοικώ, δεν είμαι κάθε μέρα στα τηλέφωνα. Θέλω μια απόσταση. Είμαι μόνος μου. Και οι φίλοι μου με λένε πολύ φιλελευθεριστή, αλλά αυτός είμαι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki