Η διασκέδαση εκτός σπιτιού, η αγορά καινούριων ρούχων και ακριβών προϊόντων από τα σούπερ μάρκετ, καθώς και η παραγγελία φαγητού απ' έξω βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των περικοπών που κάνουν οι Έλληνες ελέω κρίσης.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα παγκόσμιας έρευνας καταναλωτικής εμπιστοσύνης της Nielsen για το δ' τρίμηνο του 2011, ένας στους τρεις Έλληνες, ίσα που καταφέρνει να καλύψει τις βασικές του ανάγκες, δηλαδή διατροφή και στέγαση, ενώ στην περίπτωση που περισσεύει κάτι, δεν δαπανάται για την αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών, αλλά για την αποπληρωμή δανείων και πιστωτικών καρτών.
Οι Έλληνες καταναλωτές συγκαταλέγονται στους πιο απαισιόδοξους της Ευρώπης, καθώς η καταναλωτική εμπιστοσύνη υποχώρησε το δ' τρίμηνο του 2011 κατά 10 μονάδες σε σύγκριση με το γ' τρίμηνο, σημειώνοντας ιστορικό χαμηλό ρεκόρ.
Η κατάσταση έχει επηρεάσει τις καταναλωτικές συνήθειες σχεδόν όλων των Ελλήνων (93%).
Σχεδόν το 40% δεν κάνει πλέον καθόλου διακοπές, 50% κάνει οικονομία στο ρεύμα και τη βενζίνη, ενώ όλο και περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται σε φθηνότερα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης.
newsbomb.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου