Βασίλης Δρυμούσης : H Ναταλία συχνά χάνει το λογαριασμό με την ηλικία της και φροντίζω να της θυμίζω την πικρή αλήθεια



Τον Βασίλη, όταν τον γνώρισα τον παρατηρούσα πολύ, μέχρι να καταλάβω τι άνθρωπος είναι!  Θα αναρωτιέστε γιατί; Τόσο δύσκολος ήταν;;; Όχι, ο Βασίλης μια χαρά ήταν… Καμιά σχέση με την τρέλα, το σνομπισμό και… ό,τι άλλο υπάρχει στην δουλειά μας. Είχε κέφι όλη μέρα, κάθε μέρα. Πείραζε όλο τον κόσμο και είχε μια αδυναμία στις όμορφες γυναίκες!!! Από τότε όμως που γνώρισε την Πωλίνα του και έγινε πατέρας, άλλαξε εντελώς! Το βλέπεις καθαρά  στα μάτια του. Έχει μια δύναμη ξεχωριστή σαν άνθρωπος! Είναι καλός φίλος και αν είσαι στις μαύρες σου,  κάνεις μια κουβέντα μαζί του για να σου φτιάξει τη διάθεση. Φέτος τον απολαμβάνουμε στην εκπομπή «Μες στην καλή χαρά», με τη Ναταλία Γερμανού. Η Ναταλία είναι το κάρμα του, καθώς μαζί της είναι και πάλι στο ραδιόφωνο του Sfera. O Βασίλης, δεν ξεχνιέται κορίτσια…
Στην Έλενα Πολυκάρπου
Ποιος είναι ο Βασίλης Δρυμούσης που δεν ξέρουμε;
Πείτε μου τι ξέρετε να σας πω…
Τι εικόνες έχεις από την παιδική σου ηλικία; Είσαι μοναχοπαίδι;
Μεγάλα τραύματα. Οι γονείς μου δεν με άφησαν ποτέ να δω τα γυμνά μπαλέτα των καμπαρέ που έπαιζαν μετά τις 12, την πρωτοχρονιά. Έχω δύο αδελφές που και αυτό τραύμα είναι αν το σκεφτείς (για τις ίδιες όμως…)
Πως μπήκε στην ζωή σου η Πωλίνα; Πότε, κατάλαβες ότι είναι η γυναίκα της ζωής σου;
Φταίει το ραδιόφωνο για όλα. Λεπτομέρειες δεν θα σας πω. Κάθε μέρα το καταλαβαίνω ιδίως όταν μου τρίβει την πλάτη στο μπάνιο.
Όταν πήρες πρώτη φορά την κόρη σου αγκαλιά, πως ένοιωσες;
Φοβισμένος! Αργότερα κατάλαβα πως ήμουν ηλίθιος που τόσα χρόνια έδινα σημασία σε πράγματα που δεν είχαν καμιά αξία, ενώ τα σημαντικά ούτε που τα είχα υποψιαστεί καν.
Πόσο άλλαξε την ζωή σου, η κόρη σου; Όταν  μετά από χρόνια θα έρθει ο νεαρός με το παπάκι να την πάρει κάτω από το σπίτι, τι θα κάνεις;
Η ζωή μου άλλαξε γιατί τώρα παίζουμε πολλή μπάλα, ενώ έγινα φίλος με την Συρματούλα και τις άλλες κούκλες της κόρης μου. Κοιμάμαι λιγότερο και γελάω περισσότερο. Σε παπί δεν δίνουμε, σε καμπριολέ το συζητάμε…
Αγαπάς την πεθερά σου ή την βασανίζεις;
Δυστυχώς πρέπει να πω ότι η πεθερά μου είναι ένας εξαιρετικός άνθρωπος. Χαλάω την πιάτσα τώρα, αλλά η αλήθεια πονάει!
Η οικονομική κρίση σ’  έχει επηρεάσει; Τι έχεις περικόψει;
Άλλαξα αυτοκίνητο, σπίτι, έκοψα το τσιγάρο και δεν αγοράζω με μανία όποια σαχλαμάρα μου γυαλίσει.
Αν είχες απέναντι σου τον Θ. Πάγκαλο, τι θα του έλεγες για το περιβόητο «Μαζί τα φάγαμε»…
Άντε ρε χοντρέ, κόψε τις μαλακίες!
Νοιώθεις τυχερός που σε τέτοιους καιρούς έχεις δουλειά;
Όταν πληρώνομαι, ναι, όταν δεν πληρώνομαι μάλλον νιώθουν τυχερά τα αφεντικά μου …

Σχολιάζεις την επικαιρότητα, αλλά εσύ όταν παντρεύτηκες, το είπες μετά από καιρό! Ήταν επιλογή σου; Γιατί δεν μιλάς ποτέ για τα προσωπικά σου;
Δεν ενδιαφέρεται κανένας για την δική μου προσωπική ζωή, δεν είμαι αυτός ο τύπος του «επώνυμου». Επειδή ήμουν κατά του γάμου και το υποστήριζα σε κάθε ευκαιρία δημοσίως, είπα να το «χωνέψω» και μετά να το ανακοινώσω.
Τι θεωρείς sexy σε μια γυναίκα;
Τα δάχτυλα της, τα μαλλιά της και τις καμπύλες της.
Δεν σε έχουμε δει σε παπαράτσι φωτογραφίες να ψωνίζεις… Γιατί;
Εννοείς τις φωτογραφίες που σε πληρώνουν για να κάνεις ότι ψωνίζεις από συγκεκριμένα καταστήματα; Δεν είμαι τόσο απελπισμένος ακόμα για να δεχτώ τέτοιο ρεζίλι.
Πότε… και πως… μπήκες στο χώρο των media;
Το 1996 ξεκίνησα ραδιόφωνο στον SFERA με τον Νίκο Κουρή, Διευθυντή και αργότερα ξεκίνησε η συνεργασία μου με την Ελένη Μενεγάκη και τον ΑΝΤ-1. Ωραία χρόνια τότε…
Έχεις δεχτεί  πισώπλατα μαχαιρώματα;
Το ότι συνεργάστηκα με ανθρώπους που δεν είχαν κανένα επίπεδο και κανένα όραμα για τη δουλειά τους, πιάνεται;
Σαν τηλεθεατής ποιο από τα δυο πρωινά βλέπεις; Σκορδά-Λιάγκας  ή Χρηστίδου-Φερεντίνος;
Και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή…
Πως σου φάνηκε η μετακίνηση της Ελένης Μενεγάκη, στην μεσημεριανή ζώνη;
Τώρα μπορώ να τη βλέπω και εγώ λόγω ώρας. Στην αρχή υπήρχε μία αμηχανία από όλο το team, αλλά τώρα έδεσε μια χαρά η ομάδα.
Ποιά  είναι η Ελένη Μενεγάκη για τον Βασίλη;
Είναι τα καλύτερα μου χρόνια στην τηλεόραση, τα πιο αθώα και μαζί με την Ναταλία Γερμανού και την Ζήνα Κουτσελίνη, οι άνθρωποι που με βοήθησαν και μου έμαθαν τηλεόραση. Μας έκανε κάτι τραπέζια με ψάρια η Μενεγάκη, άλλο πράγμα…
Γιατί επιλέγεις  δίπλα σου να έχεις  πάντα όμορφες γυναίκες;
Αυτές έρχονται, εγώ σου μιλάω πολύ τίμια, τις διώχνω!
Έχεις εμμονή με το σεξ… για να μιλάς μόνο;;;
Το βρήκες, το προφορικό σεξ είναι το φόρτε μου.
Οι γυναίκες σε φλερτάρουν μετά το γάμο σου;
Γιατί, με φλέρταραν πριν;
Αγχώνεσαι για το μέλλον της οικογένειας σου;  Αν θα έχεις δουλειά του χρόνου;
Αγχώνομαι για το αν θα υπάρχει «του χρόνου» γενικότερα, όχι μόνο για τη δουλειά.
Πως ξεκίνησε η συνεργασία σου με την Ν. Γερμανού για το «Μες στην καλή χαρά»;
Αυτοπροτάθηκα, αλλά σε αντίθεση με παρόμοιες περιπτώσεις, εδώ έπιασε.
Γιατί πειράζεις συνέχεια τη Ναταλία για την ηλικία της;
Γιατί χάνει συχνά τον λογαριασμό και φροντίζω να της θυμίζω την πικρή αλήθεια.
Από τον καναπέ της Ναταλίας, ποιος είναι ο πιο γοητευτικός; Εσύ, ο Θέμης Γεωργαντάς ή ο Βασίλης Λαγιόπουλος;
Ο Λαγιόπουλος είναι το δώρο του θεού στις γυναίκες. Καμιά φορά και στους άντρες. Εξαρτάται από τους … άντρες!
Τελικά τι συμβαίνει με την Ε. Παπαβασιλείου και την Ν. Γερμανού;
Αυτό που θα ήθελα εγώ να συμβαίνει, δυστυχώς δεν συμβαίνει!
Μετά την Σίσσυ Χρηστίδου ήρθε η Έλενα Παπαβασιλείου! Εσύ ποια προτιμάς;
Την ελεύθερη!
Ποια η σχέση σου τώρα με τον Γιώργο Παπαδάκη; Μετά την παρεξήγηση που είχε συμβεί;
 Ο Γ. Παπαδάκης διαμαρτυρήθηκε στην τότε αρχισυντάκτρια της εκπομπής μου στο ALTER ,επειδή θεώρησε ότι η κριτική μας ήταν άστοχη και άδικη. Ίσως και να είχε δίκιο για τον τρόπο έκφρασης μου, όχι όμως για την ουσία του θέματος. Αν είχα εκπομπή, τα ίδια θα έλεγα, ίσως με διαφορετικό τρόπο. Πάντως πέρυσι που ήμουν στο πρωινό του ΑΝΤ-1 μια χαρά τα λέγαμε στους διαδρόμους.
Έχει σνομπάρει κάποιος το χιούμορ σου, μέσα από το χώρο της showbiz;
Αρκετοί έχουν διαμαρτυρηθεί και ιδιαίτερα άνθρωποι που θεωρούσα ότι έχουν χιούμορ, αλλά στην πραγματικότητα μόλις κλείνουν οι κάμερες το χάνουν.
Σχολίασε με μια λέξη
Γ. Αρναούτογλου – Βέγγος!
Ε. Μελέτη – Ενημέρωση!
Ε. Ράπτη – Ωραίος… χαρακτήρας!
Τ. Στεφανίδου – Υπάρχει και αυτή η τηλεόραση!
Α. Κούγιας – Μ(Άντρας)!
Γ. Λιάγκας – Δίαιτα!
Φ. Σκορδά – MEGAλη  Αλλαγή!
Α. Γκλέτσος – Γκόρτσος!
Α. Γεωργιάδης – ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ Ησυχία!
Ε. Μανωλίδου – Παρεξηγημένη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki