Ο Μάνος Αντώναρος για όλους και για όλα




  Ο Μάνος Αντώναρος δεν χρειάζεται πολλές συστάσεις   Του έστειλα τις ερωτήσεις με την σημείωση, «Σας στέλνω μερικές ερωτήσεις να απαντήσετε!» και μου απάντησε και στο σημείωμά μου, όχι που θα το άφηνε…
Στο Στάθη Πουρουτίδη
Έχω μια βασική αντίρρηση με το «Θέλουμε να σας πάρουμε μια συνέντευξη: σας στέλνω μερικές ερωτήσεις να απαντήσετε!»  
Μου θυμίζει έντονα την κονσερβίλα της τηλεόρασης.  Βασικό συστατικό της συνέντευξης είναι η στιγμή που ρωτάς και ο άλλος απαντά…με δισταγμό, με θάρρος, με θράσσος, με ανοησία, με σαρδάμ , ιδρωμένος, χτυπώντας νευρικά το δάκτυλό του, χρησιμοποιώντας λάθος λέξεις, υπέροχες λέξεις, με άνεση κ.λ.π. Στο «σας στέλνω τις ερωτήσεις»  όλα αυτά χάνονται και στη θέση τους μπαίνει μια έξυπνη απάντηση, που συχνά είναι εξυπναδίστικη και ακόμα συχνότερα, ουδέτερη…μετράς το πράγμα, συνυπολογίζεις κάποια επόμενη ερώτηση, που ξέρεις ποια ακριβώς είναι κ.λ.π.  Είναι δηλαδή  μια συνέντευξη με προκαθορισμένο σενάριο.
Το όλο πράγμα μοιάζει να παίζεις στο “money Drop” με πρόσβαση στο google search. 
Aυτό που θα διαβάσετε παρακάτω είναι η αλήθεια μου.
Η αλήθεια μου που όμως φοράει τα καλά της. Σαν την αλήθεια που βγάζουμε όταν πάμε για interview στη δουλειά ή φλερτάρουμε κάποια/ον για πρώτη φορά. 
Ενώ αν είχατε κολλήσει την camera του I phone σας στην μούρη μου και ρωτούσατε , θα’ χατε πάρει απαντήσεις  με την καθημερινή μου αλήθεια. 
Φυσικά θα έπαιζε και μια άλλη παράμετρος. Εσείς σε μια τετ α τετ κουβέντα θα ρωτούσατε τα ίδια ή άλλα;
Μμμμμμμμ;
Πως σχολιάζετε τη σημερινή κατάσταση στο χώρο των media ; Περικοπές, απολύσεις , ανθρωποφαγίες…
Με στεναχωρούν πολύ οι απολύσεις και οι περικοπές… Βασικά οι απολύσεις. Μια ζωή στην τηλεόραση ήμουν με τους τεχνικούς και τους ρεπόρτερ… εκεί πραγματικά είχε πλάκα το πράγμα… ζωή… πραγματική τηλεόραση… Αυτά τα παιδιά βασικά πλήττονται.  Η ανθρωποφαγία δυστυχώς δεν είναι το τελικό στάδιο… θα ακολουθήσει η δίαιτα του Κρόνου, που έτρωγε τα παιδιά του.
Η τηλεόραση  σήμερα είναι αυτή που της αξίζει;  Έφτασε στον πάτο γιατί ήταν περισσότερο φιλόδοξη από όσο της άρμοζε;
Όχι! Δεν είναι θέμα φιλοδοξίας. Είναι θέμα ανικανότητας… η τηλεόραση –ως μέσον- είναι  Τέχνη… Η εικόνα είναι Τέχνη… σαν τη φωτογραφία…  τον κινηματογράφο. Δυστυχώς η συγκεκριμένη Τέχνη, είναι ποινικό αδίκημα στην ελληνική τηλεόραση. Παράδειγμα:  Όταν κάνεις talk-show και έχεις καλεσμένους  5 άνδρες που φοράνε και οι πέντε σκούρα γκρί κουστούμια, άσπρα πουκάμισα και κοκκινόχρωμες γραβάτες, δεν κάνεις Τηλεόραση (δηλαδή Τέχνη), αλλά casting για νεκροθάφτες.
Βλέπετε τηλεόραση ή την απαξιώνετε;
Xαχαχαχα! Τι σας κάνει να πιστεύετε πώς ό,τι ΔΕΝ βλέπω, το απαξιώνω;  Βλέπω τηλεόραση… αλλά όλο και λιγότερο… επικίνδυνα  λιγότερο…Μάλλον στεναχώρια+ πλήξη είναι κι όχι απαξίωση.
Θα παρουσιάζατε εκπομπή; Ποιο κόνσεπτ θα παρουσιάζατε αν αύριο το πρωί σας έδιναν εκπομπή εν λευκώ;
Εν λευκώ ε; Χμ… μ’ αρέσει που είστε site επιστημονικής φαντασίας.
Ένα κονσεπτ λοιπόν;
Κάθομαι σε καναπέ γωνία μαζί με την γυναίκα μου και 1-2 φίλους μας και βλέπουμε τηλεόραση. Από πίσω μας ένα σετ από κάμερες τραβά… live… εμάς να βλέπουμε τηλεόραση… και να σχολιάζουμε αυτά που σχολιάζει όλος ο κόσμος… το όνειρό μου είναι να σχολιάζω τα σχόλια των επιτροπών των talent show… ή ένα talk show όταν ξεκατινιάζονται οι πολιτικοί… ή …αν και δεν πιστεύω ότι η ζωή μπορεί να’ναι τόσο καλή μαζί μου-… τον Πέτρο Κωστόπουλο στην εκπομπή του… οι φαλλοκράτες ήταν πάντα το αγαπημένο μου pet.
Αν γινόσασταν διευθυντής σε ποιους θα δίνατε εκπομπή;
Tι κρίμα… είχα ελπίσει ότι θα με ρωτούσατε από ποιους θα έπαιρνα την εκπομπή… Έστω! Θα έδινα ένα βραδινο πολιτικό talk show στον Φίλιππα Συρίγο…  
Το διαδίκτυο το πιστεύατε χρόνια… Τι είναι αυτό που σας έκανε να το αγαπήσετε και να το υπηρετήσετε με πάθος;

Επειδή έκανα (κάνω) ό,τι γουστάρω, χωρίς να δώσω αναφορά σε κανέναν + μια λέξη που δεν κάνει να την πω, γιατί είμαι σχεδόν βέβαια πώς εδώ μέσα δεν βρίζετε. Και μ’ αρέσει πάρα πολύ που δεν γράφω απλά τη γνώμη μου, αλλά βασικά πρέπει να την υποστηρίξω σε κάθε έναν που δεν συμφωνεί μαζί μου. Πονάει σχετικά συχνά και σχεδόν πάντα πολύ… αλλά ως γνωστόν ο σαδομαζοχισμός είναι αγαπημένη συνήθεια του ανθρώπινου είδους.
Η σύζυγός σας Ολίβια, έχει το site eimaimama.gr.  Έχεις περίπου 45000 like. Το πιστεύατε όταν ξεκινούσατε την προσπάθεια;
Με την  Όλιβ μου είμαστε ΕΝΑ.  Το eimaimama.gr είναι όμως δική της ιδέα, δική της πράξη, δικό της όλο. Εγώ είμαι κάτι σαν guest. Tην καμαρώνω πώς το τρέχει.  Η ίδια λέει ότι όταν το πρωτοξεκίνησε δεν πίστευε σ’ αυτήν την επιτυχία… Νομίζω ότι δεν λέει την αλήθεια.
Σε τι διαφέρει ο κόσμος του διαδικτύου από αυτόν της τηλεόρασης;
Έχει ακριβώς την ίδια διαφορά που’ χει το σκουός με το τένις. Στο σκουός παίζεις εναντίον του τοίχου , ενώ στο τένις εναντίον ανθρώπου.
Ποιο πρόσωπο απομυθοποιήσατε πλήρως στην πορεία… από την πρώτη γνωριμία σας;

Η Μαλβίνα με πήγε μια μέρα να μου γνωρίσει τον  Άκη Πάνου.  Έπαθα σοκ… δεν έχω συναντήσει πιο «μαύρο», δύσκολο, αντιπαθητικό άνθρωπο στη ζωή μου. Πρέπει πάντως να πω, ότι μια ώρα μετά τη συνάντησή μας, έπιασε την κιθάρα… και  ατάκα τον ξαναμυθοποίησα . Η εμπειρία μου  λέει, ότι καλό είναι να μη συναντάς ανθρώπους που για κάποιο λόγο έχεις μυθοποιήσει.  Εννιά στις δέκα φορές χαλάς το όνειρο.
Υπάρχει κάποιο πρόσωπο που ξέχασε πως κάποτε υπήρξατε δίπλα του και το βοηθήσατε να κάνει τα πρώτα του βήματα;
Ναι, αλλά σιχαίνομαι να γράψω το όνομά του. Θα σας πω μόνο ότι του τηλεφώνησα τυχαία την ώρα που πήγαινε στην Εκκλησία να παντρευτεί. Μου είπε μέσα στην καλή χαρά:
-Ε, έλα και συ μετά στη δεξίωση… ξέρεις μωρέ… από τον χώρο κάλεσα μόνο αυτούς που τους είχα υποχρέωση.
Δεν επιτρέπω στους συνομιλητές μου τον στόμφο. Ο στόμφος είναι παιδί της αχαριστίας.  Τον στόμφο τον απαγορεύω… την αχαριστία δυστυχώς δεν περνάει από το χέρι μου. Είναι ολόκληρη στη ψυχή του άλλου.
Κάνοντας στάση σε σημαντικούς σταθμούς της ζωής σας, αλλά και σε πρόσωπα, σε ποια θα μένατε και γιατί;
Θα σας πω μόνο πρόσωπα που τους οφείλω πολλά στον επαγγελματικό χώρο. Οι άλλοι δεν σας αφορούν. 
Η κ. Βίκυ Αλικάκη στο «Τηλέραμα» που  με έκανε τηλε-κριτικό και ταυτόχρονα με άφησε να σκιτσάρω στα κείμενά μου. Εκείνη την εποχή το περιοδικό είχε τεράστια κυκλοφορία.
O κ. Δημήτρης Κουνελάκης που με διάλεξε για αντικαταστάτη του Λάκη Λαζόπουλου στο περιοδικό «ΜΙΑ» του Κοσκωτά που τότε μεσουρανούσε.
Ο Θοδωρής Ρουσόπουλος που με πήρε στη κυριολεξία από το χέρι και με πηγε στον 9.84… τη στιγμή που όλα αλλάξαν στα ελληνικά ΜΜΕ.
Η κ. Ινώ Κωνσταντοπούλου που μου έδωσε την ευκαιρία να γίνω ο τελευταίος διευθυντής του μεγαλύτερου περιοδικού στην ιστορία  του περιδικού τύπου: του «Ρομάντζου».
Ο κ. Ιάσων Μοσχοβίτης που με δίδαξε τηλεόραση.
Ο Τζόνη Καλημέρης που με έκανε από τη μια στιγμή στην άλλη Διευθυντή Δημσίων Σχέσεων του ΜEGA.
H Λιάνα Κανέλη γιατί με έμαθε ότι «ό λόγος των ανθρώπων πρέπει να’ναι συμβόλαιο!»
(Αν έχω ξεχάσει κάποιον…θα επανέλθω με διόρθωση… ορίστε λοιπόν ένας λόγος που το net είναι απαράμιλλο)
Και επειδή το παρελθόν μερικές φορές μοιάζει με άλλοθι, πάω αμέσως στο σήμερα:
Ο  Βασίλης Σκουντής που με συνέστησε στον Βασίλη Παπαθεοδώρου, διευθυντή του gazzetta.gr ο οποίος αμέσως μου έδωσε χώρο να γράφω Ο,ΤΙ ΘΈΛΩ σε ένα τόοοσο μεγάλο site.
Το φαινόμενο Ελένη Μενεγάκη πως το σχολιάζετε;  Τι ήταν εκείνο που την έκανε να ξεχωρίσει;

Δεν την γνωρίζω προσωπικά. Μια φορά έτυχε να μου τη συστήσει ένα βράδυ ο Γιάννης Λάτσιος. «Χαίρω πολύ» μου είπε και μου χαμογέλασε… ε, ναι… τα πάντα γίνανε δροσερά γύρω μου… δεν μπορώ να το πω καλύτερα. Αυτό λοιπόν που είναι δύσκολο να εξηγηθεί είναι το βούτυρο στο ψωμί της κάμερας.
Ποια τηλεοπτικά πρόσωπα θεωρείτε υπερεκτιμημένα και γιατί;
Δεν θέλω να σας πω γιατί την αγαπάτε εδώ στο site σας και θα ήταν αγένεια εκ μέρους μου… τζάμπα μαγκιά.
Η αλαζονεία προηγείται της πτώσης; Υπάρχουν διευθυντές που κωφεύουν στη νέα τάση των media;
Η αλαζονεία φέρνει την πτώση… άρα προηγείται.
Έτσι που τη βάζετε την ερώτηση βγάζω το συμπέρασμα ότι  θεωρείτε πως υπάρχουν διευθυντές αλλαζόνες! Ττς τς τι ντροπή! Δεν το περίμενα αυτό από εσάς.
Αν μπορούσατε να διορθώσετε κάποιο πρόγραμμα καναλιού, σε ποιο θα ήταν και γιατί;
Θα ήθελα να μπορώ να επιβάλλω (γιατί με την κουβέντα, δεν γίνεται) σε ένα κανάλι να βάλει δελτίο ειδήσεων ΑΚΡΙΒΩΣ στις 12 το βράδυ. Στα μεσάνυχτα. Είναι θέμα σοβαρότητας, σεβασμού στην ενημέρωση και στους τηλεθεατές. Το γεγονός ότι το βάζουν «όποτε κάτσει» και πολλές φορές μαγνητοσκοπημένο είναι το λιγότερο ντροπή και αυτή η λεπτομέρεια δείχνει την αδιαφορία των ανθρώπων του μέσου προς τους βασικούς κανόνες της τηλεόρασης. Με όσους το΄χω κουβεντιάσει όλοι συμφώνησαν: «Άσε μας ρε Αντώναρε! Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα!»
Η τηλεόραση χρειάζεται ένα full lifting ή ένα απλό retouch
Πώς λέγεται  το «ταριχεύω» στα αγγλικά;
Γιατί το διαδίκτυο τελικά έχει τόση δύναμη;
Επειδή σε κάνει αόρατο βασιλιά. Επειδή οι μύχιες σκέψεις σου κάνουν πάρτι…με free drugs.
Υπάρχει κάποιος παρουσιαστής που σας λείπει από την τηλεόραση;
Όχι δα!
Ποια η άποψη σας για όλο αυτό που έγινε με τον Πέτρο Κωστόπουλο;  Ήταν ένα γεγονός ανθρωποφαγίας ή απλά η εξέλιξη ενός life style συστήματος…

Όταν ένας ανθρωποφάγος φάει έναν ανθρωποφάγο, θεωρείται ανθρωποφαγία;
Βγάλατε λεφτά από τη δουλειά σας;
Όποτε δούλευα… ξέρετε, εγώ πιστεύω ότι η δουλειά δεν είναι πρωτεύουσα προτεραιότητα… όποτε δούλευα λοιπόν έπαιρνα μέσους μισθούς. Δεν πιστεύω στο αύριο, οπότε το να’χω λεφτά στην τράπεζα ήταν άκυρο για μένα. Πιστεύω ότι τα χρήματα έχουν έναν μόνο σκοπό: Να τα ξοδεύεις. Όποιος τα μαζεύει γαργαλάει το χιούμορ της ζωής. Δεν το συστήνω.
Σε λίγο καιρό θα ξαναγίνεται πατέρας για δεύτερη φορά. Πως νιώθετε γι αυτό;
Αν είστε πατέρας, δεν θα ρωτούσατε. Αν δεν είστε, δυστυχώς δεν μπορώ να σας εξηγήσω.
Η διάφορα ηλικίας με την σύζυγο σας , σας ενοχλεί;
Θα ήθελα να ήμουν 20 χρόνια μικρότερος. Αν ήμουν όμως 20 χρόνια μικρότερος δεν θα ήξερα πώς είναι να την αγαπώ. Δεν θα ήθελα να ήταν εκείνη 20 χρόνια μεγαλύτερη γιατί θα έπληττα. Έχω ένα motto: Μη βγάζετε τη γλώσσα στη ζωή. Η ζωή λοιπόν μου έκανε ένα μεγάλο δώρο… με άλλα λόγια στάθηκε πολύ καλή μαζί μου… Μόνο να την ευχαριστώ μπορώ κι όχι να λέω αν κάτι μ «ενοχλεί» ή όχι…
Πως καταλάβατε ότι η Ολίβια ήταν η γυναίκα της ζωής σας;
Ήταν απόγευμα στον σταθμό Λαρίσης, όταν ήρθε με το τρένο  από την Θεσσαλονίκη  για να με δει. Ήταν η στιγμή που «κλείδωσαν» οι αύρες μας.
Θα σας βλέπαμε και εσάς στην πολιτική, όπως τον αδελφό σας;

Μα και να μη θέλω, πολιτεύομαι. Όσο πολιτεύεται ο αδελφός μου, θα πολιτεύομαι κι εγώ. Μας μπερδεύουν τόσο πολύ αφού μοιάζουμε. Σε όποια εκπομπή πάει τον λένε (στην αρχή) Μάνο Αντώναρο και εμένα στον δρόμο ο κόσμος με λέει «κ. υπουργέ». Όσο ήταν κυβερνητικός εκπρόσωπος «είχα» την εξουσία ακόμη και με το ζόρι. Πήγαινα στην Τράπεζες  και  οι Διευθυντές ανοίγαν ταμεία για να μην περιμένω στη σειρά. Ο κόσμος κοίταγε κι εγώ να μην βρίσκω  τρύπα να κρυφτώ.  Αυτή η εξ αντανακλάσεως εξουσία άλλες φορές ήταν διασκεδαστική, αλλά πάρα πολλές φορές εξαιρετικά δυσάρεστη.  Για παράδειγμα: Σε όλη μου τη ζωή έκρυψα πολύ προσεκτικά τα κομματικά μου πιστεύω… 1ον επειδή δεν αγαπώ την πολιτική και 2ον επειδή αγανακτώ με τους δημοσιογράφους που γράφουν με κομματική ταυτότητα. Δεν είπα ποτέ σε κανέναν αν είμαι ΝΔ ή δεν είμαι. Όλοι όμως έχουν μια αυθαίρετη βεβαιότητα.  Αυτό είναι δυσάρεστο για μένα. Όμως όπως είπαμε: Η ζωή έχει χιούμορ… ας το απολαύσουμε.
Πριν λίγο καιρό δημιουργήσατε στο facebook μια σελίδα για τον πατέρα σας, τον σπουδαίο σκιτσογράφο Αρχέλαο… Πώς και το αποφασίσατε;
Για να γνωρίσω τη δουλειά του σε ανθρώπους που δεν ήταν της γενιάς του. Και ξαφνικά ανακάλυψα ότι μπορώ να συνεργαστώ μαζί του… δεν έτυχε ποτέ…. Βάζω τα σκίτσα στα κείμενά μου, στις φωτογραφίες μου, σχολιάζω με αυτές τις εξελίξεις…κόβω-ράβω  φιγούρες-χαρακτήρες από πολλές γελοιογραφίες του.
Ποιο τίτλο θα βάζατε στην τηλεόραση, ποιόν στο διαδίκτυο, ποιόν στις εφημερίδες και τον τύπο γενικότερα;
Εφημερίδες: Iστορία μου-Αμαρτία μου…
Τηλεόραση: Η Πινακοθήκη των Ηλιθίων
INTERNET: Σύνορα η αγάπη δεν γνωρίζει.
Αν γράφατε βιβλίο ποιόν τίτλο θα του δίνατε και γιατί;
Α, αυτό με τους τίτλους να το κοιτάξετε… τα ψυχαναγκαστικά είναι άσχημο κόλλημα.
Με μια φράση:
Τι σας στεναχωρεί;
H αδυναμία των ηλικιωμένων!
Πως ηρεμείτε;
Αγκαλιά με τη γυναίκα και την κόρη μου.
Λέτε ευχαριστώ:
Φυσικά!
Tί φοβάστε;
Την κακιά στιγμή.
Σε ποιον-α θα ζητούσατε συγνώμη;
Από τη Μαργαρίτα την πρώην γυναίκα μου. Αδίκησα την αγάπη της. Παρ΄ όλα αυτά η ζωή μου’φερε μετά από λίγα χρόνια την Όλιβ… δεν είναι δυνατόν λοιπόν να της βγάζω τη γλώσσα μετά από τέτοιο δώρο.
Μια ευχή για το enter TV.
Περισσότερο Enter, λιγότερη TV.
Πηγή : Entertv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki