Δέσποινα Ολυμπίου : "Έλεος πια με το Χατζηγιάννη"


 
Είχε μακροχρόνια σχέση με έναν από τους πλέον επιτυχημένους συνθέτες και τραγουδιστές, συνεργάστηκαν και τη βοήθησε στην πορεία της. Από ένα χρονικό σημείο του ζήτησε να μη συνεργάζονται επαγγελματικά και γενικά κράτησε χαμηλούς τόνους και δεν ήθελε να εκμεταλλευτεί τη σχέση τους. Σήμερα εκείνος έχει προχωρήσει στη ζωή του, έχει βρει ξανά τον έρωτα και είναι ζευγάρι με ένα από τα ωραιότερα πρόσωπα της ελληνικής τηλεόρασης. Όσο και αν στεναχωρήθηκε ή πληγώθηκε, η Δέσποινα Ολυμπίου κράτησε την αξιοπρέπεια της και δεν έδωσε τροφή για περαιτέρω σχόλια. Στην τελευταία συνέντευξή της στο περιοδικό ΕΓΩ ζήτησε έμμεσα από τους δημοσιογράφους να σταματήσουν τις ερωτήσεις γύρω από τη σχέση που είχε στο παρελθόν με το Μιχάλη Χατζηγιάννη.
«Ο περισσότερος κόσμος με έμαθε με την πρώτη μου μεγάλη ραδιοφωνική επιτυχία, το « Να ‘σουν αλλιώς». Αργότερα, ακούστηκε το «Βάλε μουσική» και μετά το «Θυμάμαι όσα είχες πει». Συνεπώς ακούστηκε και το όνομά μου. Στην πορεία εξελίχθηκε μια σχέση, η οποία ήταν σαν να με καταδίκαζε στην αθέμιτη έκθεση των δήθεν προσωπικών μου στιγμών, δημιουργώντας μια εικόνα για το πρόσωπό μου που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Με είχε ενοχλήσει στο παρελθόν η αντιμετώπιση των δημοσιογράφων. Με κάθε ευκαιρία αντί να με ρωτούν για τη δουλειά μου, με ρωτούσαν για το δεσμό μου. Ακόμα και σήμερα, τρία χρόνια μετά το χωρισμό, αυτό με ρωτούν. Έλεος πια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki