Ποιος επώνυμος δηλώνει ''Είμαι ένας τυχερός ομοφυλόφιλος άνδρας!';

Ποιος super sexy επώνυμος δηλώνει ''Είμαι ένας τυχερός ομοφυλόφιλος άνδρας!';


tumblr m0mzzzwWhg1qdoh71
Ο σούπερ σέξυ τραγουδιστής και σύντομα ηθοποιός στη θεατρική παράσταση "Εβίτα" στο Broadway αποκαλύπτει λεπτομέρειες για την προσωπική του ζωή...
Ήταν μια χρονιά αυτογνωσίας για τον Ricky Martin αλλά και λύτρωσης για τον ίδιο. Μετά από πολλά χρόνια, αποκάλυψε την ομοφυλοφιλία του, την αποδέχθηκε μπροστά στα μάτια όλου του κόσμου και σήμερα ζει ευτυχισμένος μαζί με το σύντροφό του και τα δύο του παιδιά στη Νέα Υόρκη, στο διαμέρισμα που όλοι μαζί μετακόμισαν το περασμένο φθινόπωρο.

tumblr m0n0j9V9aY1qdoh71
Ανάμεσα στις προετοιμασίες για τη θεατρική παράσταση "Εβίτα" στο Broadway, όπου θα ενσαρκώσει τον περίφημο ρόλο του Τσε Γκεβάρα, ο ίδιος μιλά ανοιχτά για την προσωπική του ζωή, τα όνειρά του και τα νέα δεδομένα στη ζωή του:

"Όταν αποφάσισα να γράψω το βιβλίο με την προσωπική μου ιστορία -σημειωτέον πως το βιβλίο με τίτλο "Me" είναι ήδη best seller στην Αμερική- δεν φανταζόμουν ποτέ πόσο λυτρωμένος θα ένιωθα. Ακόμα και σήμερα με πλησιάζει κόσμος και με ευχαριστεί που δημοσιοποίησα την προσωπική μου ιστορία, θεωρώντας με κατά κάποιο τρόπο πρότυπο συμπεριφοράς ομοφυλόφιλου άνδρα. Ήταν δύσκολη απόφαση να αποκαλύψω την πραγματική μου ταυτότητα, μετά από όλα τα χρόνια της δημοσιότητας και της κρυψίνοιας στην οποία αναγκάστηκα να καταφύγω, για να προστατεύσω την καριέρα μου" λέει ο τραγουδιστής, παραδεχόμενος πως σήμερα έχει βρει την απόλυτη ψυχική ισορροπία.
tumblr m0n0d3tsXl1qdoh71
"Τα παιδιά μου είναι και η βάση μου, τα λατρεύω και πάντα μου λείπουν τρομερά όταν πρέπει να τα αποχωριστώ για κάποια επαγγελματική υποχρέωση. Θέλω να τα μεγαλώσω σωστά και πιστεύω πως μαζί με το σύντροφό μου κάνουμε καλή δουλειά, γιατί πάνω απ' όλα υπάρχει αγάπη και κατανόηση μεταξύ μας"σημειώνει ο Ricky Martin, προσθέτοντας πως νιώθει πλέον ο πιο τυχερός ομοφυλόφιλος άνδρας στον κόσμο.
tumblr m0n00lJqEo1qdoh71
Πηγή: bizznews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki