Χρήστος Βασιλόπουλος: "Δεν έχω κάνει τρελό όργιο, μόνο κουαρτέτο"


Λεπτομέρειες από τη σεξουαλική του ζωή θέλησε να μοιραστεί με τον κόσμο ο Χρήστος Βασιλόπουλος, ίσως περισσότερες από αυτές που έχουμε συνηθίσει σε συνεντεύξεις.
Μπορεί τα τελευταία χρόνια να κάνει καριέρα στην Αμερική, παρ' όλα αυτά Χρήστος Βασιλόπουλος δενξεχνά τα πάτρια εδάφη. Φρόντισε λοιπόν να παραχωρήσει μια συνέντευξη στο περιοδικό "ΕΓΩ Weekly" και να τα πει όλα. Κύριο θέμα; Το σεξ.
Ο γνωστός ζεν πρεμιέ -που προσφάτως έγινε μοντέλο της Harley Davidson και πρωταγωνιστής στο soft πορνό Kamikaze Love- δε δίστασε να αποκαλύψει πως έχει συνευρεθεί με τρεις γυναίκες ταυτόχρονα.
Η προσωπική του άποψη μάλιστα είναι ότι δεν έχει κάνει ακόμη κάτι τρελό στο σεξ. "Δεν έχω κάνει τρελό όργιο. Έχω συνευρεθεί με τρεις γυναίκες ταυτόχρονα. Οπότε τα πάντα είναι προς εξερεύνηση. Δεν έχω πάει σε σπίτι που γίνονται όργια. Αλλά πιστεύω πως θα γίνει και αυτό. Βρίσκομαι στην κατάλληλη πόλη", είπε χαρακτηριστικά, εννοώντας το Λος Άντζελες.
Σχολιάζοντας πρόσφατη δήλωσή του, ότι δηλαδή έχει αισθανθεί ερωτικά για άνδρα, όμως ως πράξη δεν έγινε κάτι, ο ηθοποιός ανέφερε: "Όταν κάποιος με ρώτησε αν έχει συμβεί κάτι ερωτικό με άνδρα, είπα ότι υπήρξε από την άλλη μεριά δράση, αλλά από τη δική μου δεν υπήρξε αντίδραση. Είχα περιέργεια να δω, όμως, αν θα υπάρξει αντίδραση. Τέσταρα τον εαυτό μου να δω μήπως μου αρέσει".
Όσο για το αν έχει σκεφτεί να απατήσει τη γυναίκα του; "Φυσικά και έχει περάσει από το μυαλό μου. Και νομίζω και από το μυαλό της συντρόφου μου. Αλλά δεν είναι τόσο εύκολο και απλό", απαντά.
Πηγή: "ΕΓΩ Weekly"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki