Μια απάντηση από τον Λίθο Φωτός για την δήλωση του αθλητή Σιδέρη Τασιάδη “Δεν αφιερώνω το μετάλλιο στην Ελλάδα γιατί δεν μου προσέφερε τίποτα”

image40 Μια απάντηση από τον Λίθο Φωτός για την δήλωση του αθλητή Σιδέρη Τασιάδη “Δεν αφιερώνω το μετάλλιο στην Ελλάδα γιατί δεν μου προσέφερε τίποτα”


Καταρχήν διαβάστε την δήλωση του αθλητή
Ο Σιδέρης Τασιάδης, ο οποίος αν και ελληνικής καταγωγής αγωνίζεται με τα χρώματα της Γερμανίας στους Ολυμπιακούς του Λονδίνου, δήλωσε ότι δεν αφιερώνει στην Ελλάδα το αργυρό μετάλλιο που κέρδισε στο κανόε καγιάκ σλάλομ.
Ο αθλητής που κατάγεται από τον Έβρο και γεννήθηκε στο Αουγκσμπουργκ, έχοντας περάσει τα περισσότερα από τα παιδικά του χρόνια στην Ελλάδα, δηλώνει χαρακτηριστικά: «Η Ελλάδα ποτέ δεν μου προσέφερε τίποτα. Ούτε ένα τηλέφωνο δεν με πήρε ποτέ ένας υπεύθυνος για τις κατά καιρούς επιτυχίες μου. Δεν με διεκδίκησε κανείς. Δεν βοήθησε την οικογένειά μου, η οποία μετανάστευσε για να μπορέσει να με μεγαλώσει σωστά».
«Αντίθετα, η Γερμανία με ανακάλυψε, με ανέδειξε, μου έδωσε όλα τα εφόδια για να αναπτυχθώ αθλητικά. Η Γερμανία με δέχθηκε και με αποδέχθηκε, αυτή με έκανε αυτό που είμαι. Εκεί μένω, εκεί μεγάλωσα και μεγαλώνω, εκεί έβγαλα σχολείο, εκεί προπονούμαι καθημερινά. Μου παρείχαν προπονητή και ασφάλεια, μου εξασφάλισαν και το επαγγελματικό μου μέλλον εξαιτίας των αθλητικών επιτυχιών μου. Τον Σεπτέμβριο θα διοριστώ και επισήμως στην Αστυνομία και όταν με το καλό σταματήσω τους αγώνες, ξέρω ότι θα έχω μια σταθερή δουλειά», συμπληρώνει.
«Πάνω από όλα νιώθω Γερμανός. Μπορεί να μην αρέσει, αλλά αυτή είναι η αλήθεια», καταλήγει ο Έλληνας αθλητής.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Λοιπόν αγαπήτε Τασιάδη η πρώτη σκέψη που μου ήρθε στο μυαλό όταν διάβασα την δήλωση σου ήταν οι αρχαίοι πρόγονοι μας. Φαντάσου να ήταν τόσο ατομιστές και χωρίς καμία αγάπη για την πατρίδα. Τι θα είχαν καταφέρει; Άραγε θα νικούσαν τους Περσικούς πολέμους, θα ακολουθούσαν τον Μέγα Αλέξανδρο στα βάθη της Ασίας για να δώσουν το φως στα έθνη που στέναζαν από τους τυρράνους; Η Βυζαντινή αυτοκρατορία που κατάφερε να ενώσει το αρχαιοελληνκό πνεύμα με την πίστη στον Χριστό και τους Αγίους θα ήταν η μακροβιότερη αυτοκρατορία που υπήρξε ποτέ;
Όχι τίποτα από αυτά δεν θα είχε γίνει. Ο καθένας θα περίμενε τις καλύτερες προσφορές, θα τις εξέταζε αν τον συμφέρουν και θα ακολουθούσε τον εύκολο δρόμο. Τον εύκολο δρόμο που εσύ διάλεξες. Δεν εννόω φυσικά όλους τους μετανάστες που έφυγαν για ένα καλύτερο μέλλον αλλά αυτούς που έφυγαν γιατί η Ελλάδα δεν τους πρόσφερε. Αλήθεια εσύ τι πρόσφερες; Θα πείς τι να προσφέρω ηλικιακά είμαι ακόμα μικρός. Τουλάχιστον στρατό πήγες; Το χω απορία. Όπως επίσης οι γονείς σου τι πρόσφεραν; Οι γονείς σου όπως και οι δικοί μου δεν ήταν αυτοί που ψήφιζαν τους εθνοπροδότες παρασυρόμενοι από την λεγόμενη ανάπτυξη (δανεική ως επί το πλείστον);
Χαίρομαι λοιπόν που έκανες την δήλωση αυτή. Γιατί είδαμε χάρη σε σένα πόσο ελλειπέστατη είναι η παίδεια μας από το σχολείο αλλά και από το σπίτι. Ξεχάσαμε να μάθουμε στα παιδιά μας ότι πρώτα είναι το κοινό καλό της χώρας μας και των συμπολιτών μας από τα πρόσκαιρα προσωπικά οφέλη (και όταν εννόω χώρα δεν εννόω απαραίτητα το κράτος). Μόνο από την προσφορά στην Ελλάδα θα γίνουμε κράτος σωστό και σωστοί πολίτες ώστε να έχουμε απαιτήσεις και φυσικά πολιτικούς πραγματικούς Έλληνες.
Σε ευχαριστώ λοιπόν που έφυγες εκεί στα ξένα και κάνεις τέτοιες δηλώσεις για την Ελλάδα που εν μέρει έχεις δίκιο. Αλλά ένας πραγματικός Έλληνας δεν θα έκανε πότε τέτοιες δηλώσεις. Μέινε εκεί και μην την θυμηθείς την Ελλάδα όταν θα είναι και πάλι Ελλάδα με περήφανους Έλληνες πολίτες για τον αγώνα που έδωσαν με θυσίες ώστε να σώσουν την χώρα από τους προδότες πολιτικούς, μασόνους τραπεζίτες και κάθε ανθέλληνα.
Πολλοί από μας δεν ζητήσαμε τίποτα από το κράτος και δεν μας πρόσφερε τίποτα το κράτος. Και όμως αγαπάμε την Ελλάδα και δεν θέλουμε να πληγώνεται. Πόσο μάλλον από κάποιους που μιλούν ελληνικά αλλά ξέχασαν να είναι Έλληνες.
Παραθέτω ένα άρθρο για την ιστορία του Νικηταρά. Για να μην ξεχνάμε ποιοι είναι οι ΈΛΛΗΝΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki