Ποια Ελληνίδα τραγουδίστρια έκανε σεξ στα 14 με έναν έμπορo ναρκωτικών?


Και δεν διστάζει να μιλήσει για τα πάντα!
Ο λόγος για την Ελληνοβρετανίδα Τουλίσα Κοντοστάβλος, η οποία αναφέρει στο βιβλίο της:
«Πέρασα πολύ γρήγορα από το αλκόολ στην μαριχουάνα και ο Τζούνο ήταν ο ντίλερ μου. Αρχίσαμε να κάνουμε παρέα, να καθόμαστε στο αυτοκίνητό του και να φιλιόμαστε. Μετά από 8 μήνες με πήγε σε ένα bed and breakfast και πριν το καταλάβω ήμασταν μόνοι μας στο δωμάτιο. Δεν δίστασα στιγμή, παρόλο που ήξερα πόσο σημαντικό ήταν ότι χάνω την παρθενιά μου».
Η 25χρονη πρόσθεσε πως: «Μπορώ να μετρήσω τους άντρες με τους οποίους έχω κάνει σεξ στα δάχτυλα των χεριών και των ποδιών μου. Το μεγαλύτερο μέρος αυτών των συνευρέσεων έλαβε χώρα από τα 14-17. Κάτι που μου φαινόταν υπερβολικό, ακόμη και τότε. Η αλήθεια είναι ότι είχα πολλά αγόρια πολύ νωρίς. Και ότι μετανοιώνω που έχασα την αθωότητά μου τόσο σύντομα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki