Δήμητρα Αλεξανδράκη: «Ο Ρώσος που μου ψώνισε 37.500 ευρώ ήταν απλά θαυμαστής μου»



Απάντηση για το δημοσίευμα που την ήθελε να δέχτηκε δώρο ρούχα αξίας 37.500 από
Ρώσο μεγιστάνα έδωσε η Δήμητρα Αλεξανδράκη σε τηλεοπτικό δελτίο ειδήσεων.

«Όταν με κατηγορούν ότι πήγα με κάποιον και ψώνισα 37.000 ευρώ, ειδικά στις μέρες μας, το θεωρώ άδικο για μένα. Επίσης προσβάλουν και τον σύντροφό μου», δήλωσε στην κάμερα του Star το σέξι μοντέλο. Υποστηρίζοντας πως και η ίδια έμεινε με το στόμα ανοιχτό με την χειρονομία του θαυμαστή της, για την οποία και ενημερώθηκε ενώ λιαζόταν αμέριμνη στην ξαπλώστρα της στην παραλία της Ψαρρού.

«Είναι πραγματικά ανήκουστο να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Και για κάποιον που δεν έχει να πάρει ψωμί είναι κάτι που δεν μπορεί να το συλλάβει το μυαλό του. Ούτε εγώ δεν μπορώ να το συνειδητοποιήσω. Αν και, όπως μου εξήγησαν κάποιοι που τον ξέρουν, για αυτόν το συγκεκριμένο ποσό δεν ήταν τίποτα». Όσον αφορά το τι ακριβώς συνέβη, η Δήμητρα έδωσε την δική της εξήγηση:

«Εκεί που ήμουν στην παραλία με φωνάζουν από την μπουτίκ για να με ενημερώσουν για την χειρονομία, ότι δηλαδή μπορώ να πάρω ότι θέλω. Οπότε βλέπω κάτι σακούλες μαζεμένες, χωρίς εγώ να έχω δοκιμάσει κάτι. Γιατί δεν πήγα να τα κάνω εγώ αυτά τα ψώνια. Είχαν πάει πριν δυο κοπέλες που είχαν πει ψέματα ότι είναι αδελφές μου και κατέβασαν όλο το μαγαζί. Ο κύριος το πίστεψε και για να μη με στεναχωρήσει, ψώνισε και όντως έφτασε αυτό το ποσό των 37.500 ευρώ, που όμως δεν ήταν πράγματα που διάλεξα εγώ».

Τέλος, συγκεκριμένα για το πως μπορεί να εκλάβει κάποιος αυτό το περιστατικό, δήλωσε: «Αν πίστευα ότι θα συνέβαινε όλο αυτό, δεν θα είχα καν πάει στην μπουτίκ. Ούτε καν από περιέργεια, όπως συνέβη τώρα. Και εννοείται ότι αυτά τα χρήματα δεν βγαίνουν τη σήμερον ημέρα. Εγώ προσωπικά δουλεύω από το πρωί ως το βράδυ και το μόνο που σκέφτομαι είναι η καριέρα μου».


iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki