Για την χρεοκοπία του μαγαζιού που άνοιξε στην Θεσσαλονίκη μιλάει ο Δημήτρης Σταρόβας

gia tin xreokopia tou magaziou pou anoixe stin thessaloniki milaei o dimitris starovas 1 315x236 250x180 Για την χρεοκοπία του μαγαζιού που άνοιξε στην Θεσσαλονίκη μιλάει ο Δημήτρης Σταρόβας
Συγκινητικά ειλικρινής για την οικονομική του κατάσταση (και τα κιλά του) υπήρξε ο Δημήτρης Σταρόβας στα πλαίσια συνέντευξης που έδωσε σε ραδιοφωνική εκπομπή.
«Ξεκινήσαμε τους Άγαμους Θύτες για να κάνουμε την πλάκα μας και τελικά αυτό εξελίχθηκε. Κάποια στιγμή εγώ σπάστηκα από τα καλλιτεχνικά και είπα ότι θα μείνω απέξω. Έτσι αποφάσισα να ανοίξω ένα μαγαζί με μουσικά όργανα. Έκανα μεγάλη βλακεία τότε που δεν ακολούθησα τον Ιεροκλή και τον Θοδωρή στην Αθήνα (…) Το μαγαζί δεν πήγε καλά και τα χρέη άρχισαν να τρέχουν. Κόντεψα να μείνω! Σε αυτές τις περιπτώσεις ή πεθαίνεις ή αποκτάς ανοσία. Τελικά διάλεξα το δεύτερο, αλλά μέχρι σήμερα χρωστάω». Αυτό δήλωσε ο δημοφιλής καλλιτέχνης μιλώντας σε εκπομπή του Alpha 98,9.
Προσθέτοντας πως, τα τελευταία χρόνια, έχει φτάσει να βαριέται τα πάντα «Δεν ξέρω τι έχω πάθει, αλλά βαριέμαι. Μπορεί να φταίνε τα κιλά ή η ηλικία μου. Τα τελευταία χρόνια έχω παχύνει πολύ, δυσκολεύομαι ακόμη και στον ύπνο. Είμαι νεόχοντρος. Τρώω αρκετά, αλλά το κακό είναι πως δεν κινούμαι. Αν δεν είχα υποχρεώσεις, θα ήθελα να πάω στο χωριό μου και να μην κάνω τίποτα. Απλά να κοιτάω τον ουρανό».
Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης ο Δημήτρης Σταρόβας μίλησε και τα φτωχικά παιδικά του χρόνια «Μεγάλωσα σε μια φτωχογειτονιά της Θεσσαλονίκης, στους Αμπελόκηπους. Είχαμε φτώχεια, αλλά μεγάλωσα σαν πρίγκιπας. Με ανέθρεψαν η μάνα μου και η γιαγιά μου. Τον πατέρα μου δεν τον γνώρισα. Σκοτώθηκε σε αυτοκινητικό δυστύχημα όταν ήμουν πολύ μικρός».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki