Σαμαράς: «Είμαι Πρωθυπουργός και όχι μαλ…ας!»

samaras 300x224 Σαμαράς: «Είμαι Πρωθυπουργός και όχι μαλ…ας!»

Δεν το είπε κανείς από εσάς, δεν το είπε η στήλη. Το είπε ο ίδιος ο Αντώνης Σαμαράς. Πότε; Κατά τη διάρκεια της πρόσφατης συνάντησής του με τους περιφερειάρχες.
Όταν οι περιφερεάρχες του εξέφρασαν το παράπονό τους για τον «Τελικό Διατάκτη» και του είπαν ότι οι υπηρεσίες του Χρηστάκη «τσίου τσίου» παύλα Σταϊκούρα τους βάζουν εμπόδιο, πράγμα που παραδέχθηκε και ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης που ήταν παρών, ο Αντώνης έμεινε… κάγκελο (σ.σ: έτσι μένει από τότε που έπιασε κολλητιλίκια με τη κ-Αγκελα…)!
«Φέρτε μου, το Χρηστάκη, τώρα, τώρα τώρα», φαίνεται να είπε με φωνές που ακούγονταν μέχρι το υπερπέραν (λέγε με και Θεό), αλλά… πουθενά ο «τσίου τσίου». Είχε ραντεβού, δουλειά κτλ.
Αντί του Χρηστάκη κατέφθασε στο Μαξίμου μια σύμβουλος του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών και του είπε: «Ξέρετε, κύριε Πρωθυπουργέ, είναι δύσκολο να γίνει αυτό».
Τι το ήθελε η ανυποψίαστη σύμβουλος να το πει αυτό!
Δεύτερο… κάγκελο ο Πρωθυπουργός Αντώνης. Να λέει κάτι τέτοιο στον Πρωθυπουργό, μπροστά στους «μικρούς πρωθυπουργούς», μια «μικρή» σύμβουλος;
Αφού, λοιπόν, συνήλθε από το εγκεφαλικό, της είπε (υπάρχουν δύο εκδοχές, η στήλη της παραθέτει και τις δύο»:
1. «Εγώ είμαι ο Πρωθυπουργός και δεν είμαι μαλ…ας. Να το κάνετε άμεσα. Αύριο να έχει λυθεί το θέμα».
2. «Είμαι Πρωθυπουργός και οι περιφερειάρχες δεν είναι μαλ…ες. Να το κάνετε άμεσα. Αύριο να έχει λυθεί το θέμα».
Πηγή: aftodioikisi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki