ΟΛΓΑ ΦΑΡΜΑΚΗ Νέα τροπή στο θρίλερ με τον πυροβολισμό της αδελφής της


fd0bac1dd9ecbd2d7b8565b84798a1fb M 250x180 ΟΛΓΑ ΦΑΡΜΑΚΗ Νέα τροπή στο θρίλερ με τον πυροβολισμό της αδελφής της

Ολική ανατροπή στο θρίλερ με τον τραυματισμό της ηθοποιού Γωγώς Φαρμάκη από το πιστόλι του επιχειρηματία Αλέξανδρου Αγγλούπα και συντρόφου της αδελφής της, Όλγας Φαρμάκη.
Στον επιχειρηματία ασκήθηκε ποινική δίωξη για “απόπειρα ανθρωποκτονίας με πρόθεση από δράστη σε ήρεμη ψυχική κατάσταση και οπλοχρησία στην άνω πράξη”.
Όπως γράφει η εφημερίδα “Πρώτο Θέμα”, από την περασμένη Τετάρτη η υπόθεση έχει περάσει στην ανάκριση και αναμένονται ραγδαίες εξελίξεις, καθώς μετά την απολογία του 35χρονου εισαγγελέας και ανακριτής θα αποφασίσουν αν θα προφυλακιστεί ή θα του επιβληθούν περιοριστικοί όροι μέχρι να ξεκινήσει η ακροαματική διαδικασία.
Έτσι, ύστερα από εννέα ολόκληρους μήνες από τη νύχτα του τραυματισμού και αφού ο φάκελος πέρασε από σαράντα κύματα, με τους εμπλεκόμενους να κάνουν λόγο για ατύχημα, η ιστορία παίρνει άλλη τροπή.
Το “Πρώτο Θέμα” αποκαλύπτει όλη τη δικογραφία καθώς, όπως λένε καλά πληροφορημένες πηγές, μέσα στις επόμενες μέρες αναμένεται να ξεκαθαρίσει το ματωμένο σκηνικό που στήθηκε τα ξημερώματα της 4ης Νοεμβρίου στο διαμέρισμα του Παλαιού Φαλήρου.
“Με τον που τον είδα να έρχεται βίαια προς το μέρος μου φοβήθηκα πολύ κι άρχισα να ανεβαίνω τρέχοντας τη σκάλα προς την κρεβατοκάμαρα. Αυτός με ακολούθησε κυνηγώντας με και πίσω του ήταν η Όλγα. Έκατσα στο κεφαλάρι του κρεβατιού μαζεμένη από το φόβο μου και με σκυμμένο το κεφάλι. Μου ζήτησε ξανά το σκυλί μου, τη Ζιζέλ, και όταν ξαναρνήθηκα με πυροβόλησε. Δεν κατάλαβα τι είχε συμβεί και σηκώνοντας το κεφάλι μου είδα τον Αγγλούπα να κρατάει όπλο και να σημαδεύει και κοιτώντας είδα την κοιλιά μου γεμάτη αίματα. Τότε η Όλγα άρχισε να τον βρίζει και να τσιρίζει ζητώντας να με μεταφέρουν στο νοσοκομείο, όπως κι έγινε. Μέσα στον πανικό μου κι ενώ είχα τις αισθήσεις μου θυμάμαι πως καθόμασταν πίσω εγώ με την Όλγα και οδηγούσε ο Αγγλούπας που είχε πάρει μετά από όλα αυτά μαζί και τη Ζιζέλ”, τονίζει η Γωγώ Φαρμάκη στη συμπληρωματική κατάθεση που έδωσε στις 2 Μαρτίου.
“Από τότε που έγινε το συμβάν μέχρι σήμερα έχω μάθει ότι ο Αγγλούπας διαδίδει πως του ζήτησα πολλά λεφτά για να αλλάξω την κατάθεσή μου. Για να μην πω τα πράγματα όπως πραγματικά έγιναν, ότι δηλαδή με πυροβόλησε εν ψυχρώ. Αυτό που διαδίδει είναι ένα μεγάλο ψέμα”, τονίζει η 25χρονη ηθοποιός.
Από την άλλη πλευρά ο Αλέξανδρος Αγγλούπας στο υπόμνημα παροχής εξηγήσεων, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το έγγραφο προς τον εισαγγελέα στις 26 Απριλίου, δίνει τη δική του εκδοχή:
“Από μία αδέξια κίνησή μου, καθώς έβγαλα το όπλο από τη μέση μου για να το αφήσω στο περβάζι του κρεβατιού στην κρεβατοκάμαρα των κοριτσιών, για να παίξω με το σκυλάκι τους, το όπλο εκπυρσοκρότησε με αποτέλεσμα να τραυματίσει την αδελφή της μνηστής μου. Στην αρχή μάλιστα δεν είχαμε καταλάβει πως η Γεωργία είχε τραυματιστεί αλλά στη συνέχεια είδαμε το αίμα”, αναφέρει ο επιχειρηματίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki