Αλέξης Κούγιας: Ο έρωτας και η εγκυμοσύνη με γνωστή βουλευτή


8bfc1543 8a24 4b0d ab51 3f6bdf7a5744 300x168 Αλέξης Κούγιας: Ο έρωτας και η εγκυμοσύνη με γνωστή βουλευτή
Ο Αλέξης Κούγιας μίλησε στην εφημερίδα «Νews» και τη δημοσιογράφο Τζώρτζια Συρίχα και για πρώτη φορά ήταν τόσο… ιδιαίτερα αποκαλυπτικός, για την προσωπική του ζωή.
«Είχα έναν μεγάλο έρωτα με την κόρη του Γιώργου Οικονομίδη, την Μαριαλένα, μια καλλονή της εποχής. Ήταν απίστευτα ερωτευμένη μαζί μου και ήμουν απίστευτα ερωτευμένος μαζί της. Είχαμε μαλώσει, λοιπόν, γιατί εγώ φλέρταρα και εκείνη ήταν πολύ τίμιο κορίτσι. Καταλαβαίνεις η ζωή μου ήταν σαν παραμύθι, ήμουν φοιτητής, στο ποδόσφαιρο ήμουν πολύ καλός, είχα ένα από τα ωραιότερα κορίτσια της εποχής Αθήνας και αγαπιόμασταν από μικρά…» ανέφερε για ο γνωστός ποινικολόγος.
Συγκλονιστική είναι η εξομολόγηση του, μιλώντας για το χαμό της πρώτης του γυναίκας. «Έχω ξεπεράσει έρωτες με την εργασιομανία. Έχω περάσει 17 χρόνια μόνος μου, χωρίς σοβαρή σχέση μετά το θάνατο της πρώτης μου γυναίκας, της Τίλντας, που την έχασα σε μικρή ηλικία δυόμιση μήνες μετά το γάμο μας. Είχα τύψεις επειδή είχαμε τσακωθεί όταν σκοτώθηκε και κάηκε μέσα στο αυτοκίνητο της. Έχασα 12 κιλά σε ένα μήνα»
Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, ο Αλέξης Κούγιας μίλησε για την πρώην σύζυγό του, τα παιδιά του, ενώ αποκαλύπτει πως βρέθηκε πολύ κοντά στο να κάνει ένα δεύτερο γάμο.
«Σκέφτομαι να πεθάνω μέσα στα δικαστήρια όρθιος, έχοντας όλον αυτόν τον κόσμο να με περιβάλλει. Δυστυχώς και αυτός ήταν ένας λόγος που χώρισα με τη γυναίκα μου και δεν το ήξεραν πολλοί. Ήθελα μια γυναίκα να τρέχει πίσω μου. Εγώ τρέχω με ιλιγγιώδη ταχύτητα, η πρώην γυναίκα μου ήταν συντηρητική κατά βάθος. Δεν είχε κάνει ούτε μια γυμνή φωτογράφιση και μου είπε : «Σε παντρεύομαι για να φτιάξω ένα σπίτι , για να κάνουμε παιδιά». Ζήσαμε 7 χρόνια μαζί, με μια διαφορά. Έπρεπε να τρέχω στα δικαστήρια όλης της Ελλάδας και δεν ήρθε ούτε σε ένα μαζί μου. Είχα την απαίτηση να είναι δίπλα μου… Η μόνη γυναίκα που σκέφτηκα να ξαναπαντρευτώ ήταν μια πανέμορφη Σέρβα, αλλά δεν μπορούσα να αγνοήσω τα παιδιά μου. Όταν είμαι μαζί τους δεν τους έχω εμφανίσει πότε κάποια γυναίκα».
Όσο για τη σχέση του στο παρελθόν, με πασίγνωστη σήμερα βουλευτίνα που ήταν έγκυος στο παιδί του, τόνισε: “ Κάποτε ήμουν με μια πασίγνωστη σήμερα πολιτικό. Εκείνη έμεινε έγκυος και ήθελε να παντρευτούμε. Εγώ δεν ήθελα και χωρίσαμε…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Earn Money!!!

Αναζήτηση σε ολόκληρο το ίντερνετ

Custom Search

dealaki

Χτυπήστε ένα like στο dealaki